Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-05 16:00:51 följande:
    Men såg ni julfirandet med barnen som jag länka nyss?
    ja de gjorde jag =) :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-05 16:16:29 följande:

Walters intervjuar Michael. I'm not a jacko. I'm Jackson... Kass kvalite
    Varför fick han smeknamnet Jacko för? Jag har försökt luska ut det på egen hand men inte lyckats :/
  • Brooke

Men hjälp va liten han emmanuel va :O riktigt söt =) Undrar hur han kände sig bredvid Michael. Undrar hur han ser ut idag? Och hur han är nu..

• Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:10:15 följande:
    Läste någonstan att det var en engelsk tidning som kom på det. MJ had gjort/sagt nåt och då hade dom undrat vad han had gjort för "wacko".Ska se om jag hittra det men har ju läst så mycket överallt senatse veckan att jag inte riktigt kommer ihåg vart
    OKi..
    Vet du varför han hade en handske på sig? Och sen har han ju haft som tejp bitar på endel av fingrarna
    Like this :
    fnewsmagazine.com/wp/wp-content/uploads/2009/06/michael-jackson-concert-2.jpg
    PÅ lillfingret, ringfingret och pekfingret.. ?
    Och detta med paraplyet äre för att han skulle skydda sig mot solen?
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:17:07 följande:
    Handsken och tejpen kanske en imagegrej? Paraplyt för att han led av vitiligo har jag läst han sagt. Hans hy skulle vara känslig.
    Jo iofs.. Men handsken och tejpen måste ju vara en imagegrej då..
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:26:57 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162158...Om du läser fjärde stycket "Thriller toppade fyra listor" längst ner står det hur han fick namnet Wacko Jacko.
    Tkr inte det står just VARFÖR det dem började kalla honom för Wacko Jacko :/ Bara dä att han hade sett en film och va något med elefantben :/
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:43:53 följande:
    Den brittiska tidningen undrade när MJ köpt rester av elefantmannens skelett om Jacko blivit wacko. På så sätt blev han kallad Wacko-Jacko.
    Hum oki :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 19:19:30 följande:
    Han var duktig men alldeles för "trög" och långsam i sina rörelser. MJ var så otroligt kvick när han dansade så det är svårt att hänga med...Dessutom så hatar jag Madonna så jag kanske tar ut lite av min ilska på dansaren när jag ser henne Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:39:12 följande:
    Jo men visst va han.. väldigt långsam i rörelserna. Som du säger MJ tänkte inte ens när han dansade har jag sett. Han sa att många dansare räknar, men han dansade med hjärtat =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 19:29:08 följande:
    Jo jag är också dansare så jag förstår vad han menar, men den regeln gäller ju alla dansare så det var han inte unik med att tänka på, så att säga det gäller bara att klura ut den "hemligheten". Sandra Örebro skrev 2009-07-05 19:24:22 följande:
    Jo jag förstår det oxå... Det är nog många som gör fel när de dansar är att räkna istället för att dansa från hjärtat
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson