Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-04 22:05:43 följande:

fast du kankse redan sett denna..?
    MEN HÖRRU! Där är ju där han sitter vid pianot.. Det va ju den "scenen" jag menade :O
  • Brooke
    alexma skrev 2009-07-04 22:09:57 följande:

om denna länk kan funka?
    Ja den funkar =)
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-04 22:14:53 följande:
    Funderar på att köpa dom på cd. Annars får jag gå till källaren och leta upp skivorna och banden
    Det finns en skiva med 5 skivor i.. Kanske ska kolla den :P
  • Brooke

När man kunde se Michael Jackson och hans musik så va ju La Toya med och pratade om honom, och shit va lik hon och Michael va efter att han opererat sig, de har ju likadana näsor :O

• Brooke

Trailer T skrev 2009-07-04 22:24:00 följande:

Jag tror i alla fall att MJ var n väldigt ensam människaHoppas han får frid
    Så fort han begravs och medierna slutar att leta saker som ska skrivas i media så kommer han få frid. Jag tror inte han kommer få frid innan dess..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:26:02 följande:
    Ja gud hennes näsa..Jag tycker hon var så himla mycket sötare innan. Men som sagt, who am I to judge?
    Hur såg hon ut innan??
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-07-04 22:28:21 följande:
    Fast enligt källor så hade ju MJ en hemlig flickvän...
    Jo han hade det. Men frågan är om vi någonsin kommer få reda på vem hon är?
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-07-04 22:25:49 följande:
    Ja, de måste ha inspirerats av varann.
    Ja nånting måste de ha gjort :O Men tkr Janet är lite lik dem oxå.. Inte så extremt men näst intill
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-07-04 22:29:28 följande:
    Har ni sett hans självporträtt från 1995`? Han var ju sjukt bra på att rita. Värsta konstnären. Porträttet föreställer en liten rädd mörk pojke uppkrupen i ett hörn med en mikrofon hängandes i ena handen.
    Ja wow, :O jag såg den i bilagan man fick med av expressen eller aftonbladet. och hjälp va chockad jag blev :O Han va ju för sjutton gubbar konstnär :O Tänk om man kunde rita så bra själv vad lycklig jag hade blivit..
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-07-04 22:30:27 följande:
    OM han hade det så förändrar det typ hela min bild av honom. Här har jag trott att han saknat sexliv, och så kanske han i själva verket hade missionären fred- och lördkväll som alla andra?
    Kanske, en fråga vi aldrig kanske får veta!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson