Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Jag gillar duetterna med Paul. Spec videosarna Låtarna är mysiga på nå vis..

Nu bytte jag ut Mumin till Bad in Japan
    Ska bädda sängen nu. Får snart besök. Kan inte sitta här hela dan

• KikiBoo
    blommanigbg skrev 2009-07-11 10:41:10 följande:
    Min favoritlåt med Michael är den här...

Min syrras oxo
    Skön låt är det iaf..
  • KikiBoo

"tutut mamma. Jag vill titta" Min 3.5 åring sa de nyss då ja råka stå ivägen för tvn.. I think he likes MJ
    Ska nog sätta på Moonwalker. Ungarna orkade inte igårkväll..

• KikiBoo
    Eisa skrev 2009-07-11 10:51:40 följande:
    Jag sa också snart få besök men jag skiter i att bädda sängen. Knäpp?
    haha! Nääh då! Men vi har sängen i vardagsrummet nu bygger om vårt sovrum. Ser lite mer trevligt ut om jag bäddar den Annars bäddar jag den inte så ofta
    Men lite deo ska jag nog ta på mig
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:04:41 följande:
    min man fråagde precis mig...hur länge ska vi behöva lyssna på MJ...visst han tycker oxå att många låtar är riktigt bra, men ngn måtta får det vara tycker han...jag svarade..det är för bara för dig o barnen att stå ut, det kommer MJ´s låtar så länge de behövs spelas...självklart kommar man ju att lyssna på andra artister igen, men inte nu på ett tag..jag älskar ju som sagt musik över huvudtaget..lyssnar i stort sett alltid på ngt
    Haha!! Sambon säger att jag gärna får lyssna på MJ. Men jag behöver inte sitta framför Youtube hela tin
    Även innan han gick bort så lyssnade jag mkt på MJ. Han undra om jag aldrig tröttnar. NÄPP
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:11:52 följande:
    ELLER ME *girlfight*
    *aaaaaaaaahjaaaa* *klös klös*
  • KikiBoo

Come togheter nu i Moonwalker. SÅ jävla bra. Ni mste jue se filmen

• KikiBoo

åååh! Glömde kolla på den. Kan ni inte länka den igen, killen som hoppa upp

Moonwalker har jag sett två gånger som liten. Var inte alls länge sen jag köpte den. Om det var cdon eller ginza.. Hm! Kolla, den finns nog där nånstans

Är det nån här som sett Miss cast away?

Jag beställde Off the wall igår. FAN va billigt det är då
    Dom borde höja prisera på MJ nu jue

• KikiBoo

Min MJ-bilaga trasha jue ungarna. Min far köpte den med tidningen idag. He don't like MJ but he sure do like me

Men jag sluta jue läsa på sid 17 .. Har ni läst den, hela tidningen?

• KikiBoo

Näh jag pallade inte att läsa det. Minns när jag var liten o läste det. Usch!
    Dom borde ha skippat allt skit han fick stå ut med. O bara skriva bra saker. MINNESbilaga hallå! Assholes!!!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson