Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:37:32 följande:
Du jag har funderat så nu i mina 20 åriga ålder.. :O Fn han är 30 år äldre än mig.. Och han skulle kunna ha varit min PAPPA!!! Då är det fn i mig illa om man tänker så :O OMG
Jo men jag tänkte jue inte så
Men sen skärpte jag mig, blev lite äldre..

Ville bara vara dudes sen

AllieF skrev 2009-07-11 22:38:33 följande:
Jag är en sån där människa som minns mycket från sin barndom, små detaljer ibland. Jag minns tydligt i lekrummet på 6-årsverksamheten då jag stod mitt uppe på en hög av gymmadrasser och pratade om MJ och hur mycket jag älskade honom, och jag skulle gifta mig med honom. Jag struntade i att han var äldre, trodde han var typ 40 då, men han var ju 'bara' 32 år då. :) Minns även hur min far retade mig och kallade honom för Mikaela, och jag blev fly förbannad. Och när min bror lurade mig att Michael hade ringt när jag var ute. XD Då var jag 4-6 år gammal. Alla gånger jag suttit på golvet framför tv:n och inte kunnat slita mig, trots att programmet spelades in. T-shirten jag fick när min bror åkte på klassresa till Stockholm, som jag fortfarande har kvar. Bilden är inte lika hel som den var på tidiga 90-talet, men den finns kvar och har andvänts några gånger de senaste åren. :) Insett att MJ verkligen funnits med i mång och mycket i hela mitt liv. Kvinnan som sa att han 'bara' var en artist åkte ut från min facebook på tre röda. :)
Har oxo massa minnen
Häromdan när jag var ut med vovven så kände åkte det förbi en lukt, haha. I know, låter knasigt. Men då kom jag o tänka på tiden som jag var som mest galen i MJ. Jag kte tillbaks många år den dan. Aaaaaah! Jag njöt