Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:24:37 följande:
    Oh give me you address :P
    Bloggen? {#lang_emotions_tongue_out} U need a password. Ska öppna den snart.. Men jag lovar. Den är inge intressant, haha
    AllieF skrev 2009-07-12 00:25:11 följande:
    Jag har lagt rätt mycket åt sidan, inte för att MJ uppslukar mig, men för att jag vill få tid att läka och bara ta hand om mig själv. Det hjälper att prata med er, det hjälpte att komma in i tråden. Ni är helt psyko, I love it! :D Jag har seriöst sett tråden många gånger sen den startade, men aldrig känt orken att gå in. Då hade jag så nära till gråt. Men sen skrev jag Något för att jag behövde komma igenom det, och ni hjälpte mig. Det är inte så mycket fokus på att han är död och borta för alltid, och det har hjälpt tror jag. Inte så att jag helt accepterat att han är död; det glömmer jag ofta för det känns aslustigt. Går inte att koppla. Men när jag väl tänker på det så är inte tårarna lika nära. Kollar minnen på youtube och snackar med er och det känns bättre. :) Tack, mina små Mickisar! :D
    Aaaaaw
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-07-12 00:57:59 följande:
    kolla den här MJ-dockan. Klicka på bilden så blir den stor. noeling.deviantart.com/art/Doll-Repaint-Micha...
    Jag var hemma hos en kompis pojkväns kompis en gång. Hanhade en MJ docka som sjöng. Oöppnad. Fatta vad den är värd nu.  Jag ville nästan sno den
    Längtan efter dig skrev 2009-07-12 04:57:11 följande:
    *trillar dregglandes av stolen* Kolla in den här bilden flickor (hoppas att den funkar): www.lastfm.se/music/Michael+Jackson/+images/3...
    Haha ja den där bilden har jag länkat två gånger Pretty fierce!
  • KikiBoo

Godmorgon!
    Det var inte så mkt att läsa ikapp

Sonen sa att han ville se film med cykeln. Jag förstod inte. Men sen fatta jag att det var den lilla kortfilmen Speed Demon. Och nu kollar han med spänning på Moonwalker

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 10:51:22 följande:
    Tråkmåns...
    {#lang_emotions_apple}
    Grönsiska skrev 2009-07-12 11:13:17 följande:
    Säger bara tur att jag är vuxen nu och har en egen familj...tänk om jag varit 16 år när MJ dog...jag hade gått under.
    Samma här
  • KikiBoo

Nån som läst tidningen idag?
    Farsan min sa idag.. Där ser du, han är en gris. Han syfta på hur han bodde.
    Han är INGEN gris{#lang_emotions_yell}

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 11:53:43 följande:
    WHAT?? Vad snackar du om nu?? Vilken tidning?
    aftonbladet
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:18:09 följande:
    aha menar du den där videon som va då dem hitta Michaels hemliga sovrum på neverland eller?
    Nääh dagens aftonbladet. Tidningen
    Klippet såg jag igår..
    Men de va inge viktigt så, citera bara vad farsgubben sa om min MJ{#lang_emotions_embarassed}
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:24:56 följande:
    Ohh undrar om jag måste åka till affären och köpa tidningen nu bara för dä:O Nu vart jag väldigt nyfiken :O
    Alltså det är bilder på hans hem och sen stod om han kankse hade blivit mördad. Att La Toya visste vem det var..

Vet inte om nån sett just denna.. Men han såg jue så..

• KikiBoo

Stod att dom hittat "porrtidningar" oxo..  Hustler! (är inte dte typ som Café)  Men so what.. Han var jue bara mänsklig.. Låt han ha liiiiiite privatliv.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson