-
älskar den ,den är ju om hans lilla husdjur sin råtta som hans pappa dödadeBrooke skrev 2009-08-16 12:11:58 följande:BTW Jag börjar gilla Michaels låt Ben :P Då han sjöng in den som liten
-
tänk han forsatte sjönga den hela tiden som en världs artist ,hur många så stora som michael stå och sjunger om sin saknad älskade råtta ..
-
fast det är en så bra illution så jag blir helt förvirrad och sen ploppar han ju bara fram på den andra scenen jag är super imponerad ,har kollat på det hur många gånger som helst och fortfarande fattar jag inte hur han görBevabus skrev 2009-08-16 13:07:03 följande:Ja hur skulle han annars kunna ta sig ner dit? Det är ju omöjligt. De filmar ju inga närbilder av imitatörerna av en anledning.
-
Jag slå vad om att han har anlitat den bästa illusionisten som finns .han arbetade alltid med de bästa inom sitt område ,vilket verkligen syns i alla hans arbeten,tex när han gjorde ghost så blev det självklart stephen king ,som en av de maskerna han använde där tog det 3 timmar att sätta på ,tänk vilken tid de la ner då på allt i den filmen
-
-
är jätte fin .är med foto papper affischen vad jag förstodBrooke skrev 2009-08-16 13:57:15 följande:Mm men jag ska inte köpa nå mer.. Vill göra det men ja.. -
fin tavla här okså http://www.tradera.com/Michael-jackson-king-of-pop-tavla-Stor-70x50cm-pa-duk--auktion_97006702 skulle jag vilja har men det få blir en annangång ..
-
ja jag kan inte köpa mer nu heller ,synd att man hitta så mycket fint hela tidenBrooke skrev 2009-08-16 13:57:42 följande:men suck nui vill jag ju ha :( snyft.. Måste spara mina pengar ju
-
grattis Brooke
men den är super fin ,du få fota den sen och visa i din blogg
-
tänkte direkt på dig när jag såg den