Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Joe är en hemsk människa. Verksar så respektlös. Tänker bara på sig själv. Tänker bara på pengar verkar de som... Blä på han!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Läst förut att en kvinna får t ex inte vistas ensamma med en man. Att de kan leda till nåt sexuellt..
    O jag minns tidningen Vakttornet så väl..

• KikiBoo

Hittade detta på en sida:

Diana Ross said she stayed away from Michael Jackson's memorial service because she was "trying to find closure." But one insider claims it was also because she and Michael's mother, Katherine, don't get along. "Katherine resents that Diana became a kind of surrogate mother to Michael," claims a source. "And she's not thrilled that Michael named Diana as the backup guardian of his children." A Jackson rep declined to comment, but Ross' spokesman called the theory "ridiculous. Ms. Ross has deep love for the Jackson family.".

Glömt ifall det diskuterats här {#lang_emotions_embarassed}

• KikiBoo

Jag var 4 när bad kom ut.. 6 år när jag upptäckte Bad Jävlar inama{#lang_emotions_tongue_out} O inte bara Bad.. Utan även Off the wall och Thriller. Thriller va en av de första videosarn jag såg med MJ. Det gick mkt MJ på MTV när jag var liten.

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 22:40:36 följande:
    Jag tycker att Blanket liknar MJ enormt mycket Särskilt ögonen.
    det säger min sambo oxo
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-19 22:44:54 följande:
    Det är ju så jag ser det oxå, speciellt när jag fött 1 barn med Eda som inte tog och därför valde att föda barn nr 2 med bara lustgasen. överlevde ju
    Lustgas is the shit. Hade de båda förlossningarna. Inte så mkt när sonen kom. Värkarna var som min mensvärk så ingen match för mig.
    Men när tösabiten kom. Herrejösses. Då släppte jag inte taget om min gas.
    Man kankse kan få sniffa lustgas när man tatuerar sig
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:46:33 följande:
    Tkr jag oxå.. Och shet va ljust hår Prince Michael har :O Jisses. Bländar ju.. Nää mina damer nu måste jag gå å sova =( Ska upp 4:45 så kommer in efter klockan 15-16 i morgon =) Puss på er.. Skriv inte allt för mkt vah? *ler*
    Godnatt godnatt!
    Vi ska skriva 100 sidor Ärå!
    Ska hoppa in i duschen snart.. Måste oxo upp tidigt. Får besök 10 imorrn bitti
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson