Vi som sörjer Michael Jackson
Joe är en hemsk människa. Verksar så respektlös. Tänker bara på sig själv. Tänker bara på pengar verkar de som... Blä på han!
Joe är en hemsk människa. Verksar så respektlös. Tänker bara på sig själv. Tänker bara på pengar verkar de som... Blä på han!
Läst förut att en kvinna får t ex inte vistas ensamma med en man. Att de kan leda till nåt sexuellt..
O jag minns tidningen Vakttornet så väl..
Hittade detta på en sida:
Diana Ross said she stayed away from Michael Jackson's memorial service because she was "trying to find closure." But one insider claims it was also because she and Michael's mother, Katherine, don't get along. "Katherine resents that Diana became a kind of surrogate mother to Michael," claims a source. "And she's not thrilled that Michael named Diana as the backup guardian of his children." A Jackson rep declined to comment, but Ross' spokesman called the theory "ridiculous. Ms. Ross has deep love for the Jackson family.".
Glömt ifall det diskuterats här 
Jag var 4 när bad kom ut.. 6 år när jag upptäckte Bad
Jävlar inama
O inte bara Bad.. Utan även Off the wall och Thriller. Thriller va en av de första videosarn jag såg med MJ. Det gick mkt MJ på MTV när jag var liten.
meh
MJ before he got weird.
Taskigt skrivet..
www.nydailynews.com/entertainment/music/galleries/michael_jackson__before_he_got_weird/michael_jackson__before_he_got_weird.html