Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Lisa Maries skiva är grymt skön.. Så ni vet   Underbar att lyssna på en kulen natt, hihi!
    Skivan heter: To Whom I May Concern
    Fick den av min far för 6 år sen. Han är et stort Elvisfan. Dock bara musiken, inte personen Elvis. Knasgubbe

Och ja.. Det går upp o ner här.. Igår o idag kom saknaden. Så nää jag har inte kommit över.
    Tänker fortfarande på då han va i sthlm -92 då jag inte fick åka

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 18:36:29 följande:
    Åh, ja jag ääälskar hennes röst! Den är så härlig och cool Tycker om duetten med henne och hennes pappa, den är fin. En som känner som jag, nu behöver jag inte känna mig ensam om det. Usch, ja visst är det jobbigt? Lär nog dröja ett tag innan man riktigt kommit över det... kanske får mer ro när obduktionsrapporten har kommit och allt är löst. Om jag mår som jag gör, undrar då hur hans närmaste mår? Huvva, vill knappt ens tänka på det.
    Mmm den är grym
    Usch.. Dom har det nog inte lätt

Läste i min blogg. April månad. Skrev om MJ då. Blev så glad att jag fick en skiva med honom när jag fyllde år. The Essential. O där jag skrev att drömmen va o se han live. Hintade om att jag ville ha biljetter i födelsedagspresent..
  • KikiBoo

Hur många simpsonsfans finns de här inne ? I sånt fall kan ni jue inte ha missat detta   Kom o tänka på de nu när jag Youtubar

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-20 19:06:33 följande:
    Joo det är dä jag menar, TACK.. Hon har en speciell attityd. Jag sitter och lyssnar på The Road between, jag följer texten och lyssnar på den, och det är ju helt UPPENBART att denna låt handlar om MJ som en person skrev på den länken som du skickade BooBoo Det är ju så uppenbart att det handlar om Michael. "The whole album is about Michael Jackson. It really is obvious she was obsessed with him for a loooong time and loved him very much. It is sad really. " Återkommer med dem andra låtarna du skicka BooBoo =)
    Har oxo tänkt många gånger att skivan handlar om MJ. Vissa låtar tänker jag verkligen på MJ. Som Road Between. ..
  • KikiBoo
    Brooke
    Har du bytt nick på FL Shiiiiiit!!
    Varför heter du inte Sandra längre?
    När du börja skriva om din farfar så fatta jag att det var du..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-20 19:34:42 följande:
    haha. Jag ville byta.. Jag ville se hur lång tid det skulle ta för er att upptäcka det :P hehe.. Hur fatta du att de va jag när jag börja skriva om farfar?
    Läst i din blogg
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson