-
Jag har skivan. Kan lägga in den i datorn om du vill, så kanja skcika på msnBrooke skrev 2009-07-20 20:17:25 följande:Oh fn måste erkänna en sak.. Den där låten the road between med Lisa Marie Presley, usch va den va bra :O Hon har en unik röst. NÅGON SOM HAR DEN??
-
JodåLängtan efter dig skrev 2009-07-20 20:18:39 följande:Jäklars vad långt det där blev Hoppas ni orkar läsa.
Jag har fått besök av människor som jag inte vill ha besök utav. Vet iinte alls vilka dom var. Barn har hälsat på
Bodde i en spöklgh för några år sen. Riktigt läskigt.
De där med dofter känner jag igen.. -
Nu bor jag inte kvar där så.. Men jag tror nog inte dom gett sig av heller..Längtan efter dig skrev 2009-07-20 20:23:31 följande:Ojdå. Har du försökt att stänga ner, eller att be dem vänligt men bestämt att lämna dig ifred? Det brukar hjälpa.
Menjag sov aldrig själv. Gjorde jag det så hade jag alla lampor på, radion plus ögonbindel..
I huset där jag bor nu känner jag inte av nåt..OkBrooke skrev 2009-07-20 20:23:36 följande:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! hemskt gärna :P
Säger till när jag lagt in låten då
-
Har haft en bekant som bott i samma lya som råkat ut för dom ..Brooke skrev 2009-07-20 20:29:40 följande:Då kanske dem inte följde med =) Ibland kan andar göra det.. (vill inte skrämma dig)
Sen grannen brevid, min vän. Hon ville heller aldrig sova själv. Hon berätta att sovrummet var kök förut. Att hon sett folk sitta runt sängen. LÄSKIGT! -
Bevabus skrev 2009-07-20 20:33:06 följande:The making of Moonwalker part 1
" target="_blank">
oooh!! Älskar o The making of.. Spelar ingen roll vad det är
-
Tyckte den var bramona83 skrev 2009-07-20 21:14:27 följande:Vad dom hade förstört in the getto. Elvis och Lisa-Marie
" target="_blank">
Hemsk video dock
Men visst.. Enbart Elvis är MKT bra. -
Men ooooh vilka läbbiga saker. jag skulle skita på mig.
Då jag bodde i spöklyan.. En morgon, en sommar, så låg jag i sängen o slumra lite. Jag hör helt plötsligt spring i hallen, barn som busar. Sen känner jag hur nån sätter sig ner på sängen. Jag fryser till is. Blundra hårt. Vill att dom ska försvinna. Sen hör jag hur vatten hälls upp i ett glas.
Jag var helt skakis..
Godnatt Sandra
Oh yes, jag är en Kvinna
Ska oxo hoppa i säng snart. Ska iväg på en liten mini möhippa imorrn bitti
Ska till Uppsala. Nån som bor där?
-
I veckans nu.. Vad e de för tidningBrooke skrev 2009-07-20 22:12:53 följande:OH HOLLY GOD! Eller ska jag säga OH HOLLY MICHAEL! I VECKANS NU! Nr 15 pris 22.50 kr Dokument Hollywood Special en ÅTTA Sidor lång "repotage" om michael och hans karriär. Det finns lite bilder från Karriär och på barnen och TVÅ bilder två dar innan hans död :'( "Om man föds till det här livet med vetskapen om att man är älskad lämnar det med samma vetskap, då går allt som händer däremellan att hantera." Michael jackson 1958-2009.. I se och hör Nr 30 Pirs 22 kr "Paris trotsade familjen, uppfyller pappa Michaels sista vilja" Hänt extra Nr 31 14 kr "Michael Jackson hade 4 miljarder - i skulder!" Som om vi inte visste det redan :/ jag har köpt väldigt mkt skvaller tidningar, tkr det är roligt och läsa, DOCK tror jag dem inte alltid.. ENdel saker låter ju helt absurt.. Tänkte ifall ni ville läsa. Kan ju iofs annars skanna in dem på datorn i morgon eller liknande.. Kan försöka iaf.. =) Säg till om ni är intresserade av det =)
Vill ha iaf
-
Uh.. På tal om posters.
-92 d han var i sthlm så var det en GIGANTISK poster på han inne på en mataffär. En poster då han sliter av sig tröjan. Oooooh vad jag ville ha den. Fan att jag inte snodde den
O inatt.. Efter allt prat om att prata med andra sidan. Vet inte om det nu var inbillning. Men utanför sovrumsfönstret så såg jag en skugga gå förbi. Blev inte rädd. Tänkte för mig själv att TITTA nu. Inte krypa under täcket.
Sen hade jag en dröm.. om MJ. Det har jag inte haft sen jag var tiny.
Drömde att jag gick upp o tittade ut, kollade om det var nån utanför. Och där på taket satt MJ. Sen satt vi där på taket
Går man ut från sovrumsfönstret här så kommer man till taket, så ni vet
Nääh nu måste jag fan klä på mig. Svägersan kommer snart. Mot uppsala på möhippa
Ha en bra dag alla!
-
En väldigt stark gång. Sen två små.. Så jag kan inte påstå att det är mkt.MissLilo skrev 2009-07-21 09:42:40 följande:Vissthar du varit p okulta sidanmycket? elelr minnns jag fel?
Har vart livrädd.. Börjar bli mer modig nu för de okulta. Om man kan säga så