AllieF skrev 2009-07-20 01:32:15 följande:
Haha, urkass film (Miss Cast Away), så den är inte värd att köpa, men jag tycker ändå ni borde se den. Så dålig att den nästan är bra. Bara nästan. :P Tycker MJ borde varit med mer än tre gånger, men det är väll bättre än inget. Han var så söt. De visade några döda kändisar; skådisar som skulle likna de alltså. Det var Elvis, Marilyn Monroe, Charlie Chaplin och någon mer. Det fick mig att tänka på vilka fester eller middagsbjudningar MJ kommer kunna ha i himlen. Vem skulle han passa bäst med, vänskapsmässigt? Han älskar ju Charlie Chaplin, så absolut, Marilyn Monroe är ju en legend på sitt sätt, fd svärfar Elvis, Lady Diana, Anna Nicole Smith säkert, Freddie Mercury, James Brown, Janis Joplin, John Lennon, etc. Jag tror inte han blir ensam där uppe
iaf. :D Min största rädsla inför döden är att jag ska bli uttråkad på andra sidan. haha Jag blir så lätt rastlös.
Hahah okeeeeeej. Då vet jag
Ja Charlie Chapling är kung. Så glad att han oxo gillar han. Har filmer med han är hemma. O en bok. Hade ett arbete om honom i skolan.
Btw.. Har du sett Men in Balck då?
O du.. Det blir nog skoj o komma till andra sidan. Få träffa alla. O få träffa all man inte hann träffa. Man har mkt att ta igen