Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

estelita skrev 2009-07-08 00:49:32 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 00:41:57 följande:
    Jo då.. jag köpte en.. i dag enbart för MJ´s begravning.
    Jag har ju typ nyss köpt en ny DVD så de blir nog inte frågan om en till sån.. Men skulle vilja.. :P
  • Brooke
    sannispannisen skrev 2009-07-08 00:54:59 följande:
    det är flera som tuppar av, blir somsammanpressade eller svimmar av alla känslor?
    Det är nog lite båda och.. Men sen är det så att det är riktigt varmt och sen står alla klistrade på varandra.. Många svimmar av för att de inte får någon luft
  • Brooke
    sannispannisen skrev 2009-07-08 00:58:32 följande:
    vad är det för box ni pratar om?man kan spela in på min och jag är så arg att jag kunnat missa allt detta undrar om det går att backaflera timmar?ska fasen kolla....
    Mina föräldrar har en inspelningsbar box.. Och jag är sååå AVIS..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:59:48 följande:
    Michael svimmar väl snart också så som han har hoppat runt. Han tänker väl "Äh, det här är sista låten, det gör inget om jag tuppar av nu "
    haha
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:59:48 följande:
    Michael svimmar väl snart också så som han har hoppat runt. Han tänker väl "Äh, det här är sista låten, det gör inget om jag tuppar av nu "
    Nämen kolla han "tuppa" av för en stund
  • Brooke

Hjälp han behövde hjälp för att komma upp :O Undrar om han har ont eller nått..

• Brooke

Eller de kanske inte är i raketen nu? Kanske är nå annat.. Eller?? Haha han kan inte stå still :P JOOO Kolla de va Raketen idag =)NU

• Brooke
    estelita skrev 2009-07-08 01:02:48 följande:
    inspelningsbar dvd... där kan man spela in tex film som går på canal+eller som jag gjorde spelade in hela minnestunden... å Michael Jackson - The dangerous tour :D
    jo men DVD och BOxer är två skilda saker. JAg vill ha en boxer som jag kan spela in på
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson