Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Familjen persson skrev 2009-07-09 18:05:41 följande:

har ni sett videoklippet på aftonbladet där dom flyger bort hans kropp i helikoptern? där det ser ut som att han reser sig upp...?? ser skumt ut.....men det är väl meningen att det ska vara lite mystik kvar kring honom...
    Ja, men det är någon som lyfter på honom för att de ska ta ur hans kropp...
  • Brooke
    ZeZZa skrev 2009-07-09 18:11:16 följande:
    Så bra gjort.. Kolla denna videon om ni inte redan har sett den.

Jag har sett den men bara den versionen som finns på aftonbladets webbtv..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-09 19:29:44 följande:
    eh.. läste jag rätt på aftonbaldet.se nu:"Som om det inte räckte med stjärnor i familjen fick hon Elizabeth Taylor till gudmor och Macaulay Culkin till gudfar. "MACAULAY CULKIN :o
    Ja jag REAGERA oxå på Macaulay Culkin :O Vart skit chockad :O
  • Brooke
    reserverad skrev 2009-07-09 19:53:00 följande:
    Har någon sett något uttalande av Culkin efter Jacksons död? Han verkar lysa med sin frånvaro och jag undrar varför.
    Nej jag har inte sett något :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-09 20:48:58 följande:
    Vad babblar du om nu då? Jackson och Culkin har umgåtts även som vuxna, vad är det du antyder? Varför skulle Culkin fortfarande vara vän med någon som antastat honom?
    Jag håller med dig..
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-09 21:06:07 följande:

Lyssnar på speachless nu... älskar den
    Håller med .. ÄLSKAR den och jag kan den utantill :P När jag hör musiken.. You are not alone oxå, Earth Song lite grann
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-09 21:18:42 följande:
    Jag hittade en "how to moonwalk" på youtube. Jag skrattar ihjäl mig, jag kan INTE moonowalka!!!
    Det har jag oxå =)!
  • Brooke
    Bam skrev 2009-07-09 21:08:32 följande:
    Jag är säker i min övertygelse om jackson. Ville höra din.
    Så då menar du att du tror på vad media skriver om vad som hände 93? Och det andra året minns jag inte men de va väl 03 eller så...
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-09 21:26:08 följande:
    haha, ja, tekniken fattar jag också, förstår precis hur man ska göra, och kan det väldigt sakta, men hur fint är det? Ska öva vidare på parkettgolvet, kanske lite halare.
    Skaffa hala skor som Michael hade :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson