Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

MissLilo skrev 2009-07-26 21:03:42 följande:
    lilomeandmylife.blogg.se/2009/july/han-sag-he... skrivit om det...har tyvvärr itne länkarna kvar, endast koderna för att klistar in dem i min blogg.

Undra om den där Don Sheldon hört låten D.S
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-27 11:42:10 följande:
    Asså är det någon som fått hem Moonwalk?? (Boken)
    Näääh
    mona83 skrev 2009-07-27 11:37:20 följande:
    Kanske måste kopiera hela länken för att dets ka funka?
    Yes
    Bevabus skrev 2009-07-27 12:54:19 följande:
    shit va lätt han hoppade upp där :O en annan skulle känt sig som en elefant haha!
    haha!!
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 15:51:23 följande:
    Den handlar om en man som står inför ett vägskäl i livet. Han hjälper sju främlingar för att lätta sitt samvete och blir kär i en av dem, vilket gör det lite mer komplicerat. Han bär nämligen på en hemlighet som han inte vet om han ska avslöja och därmed ge upp sitt kall.
    Aaaah! Den ja.. Den har jag hört talas om. För mig jag såg på Oprah
    guild skrev 2009-07-27 17:15:01 följande:
    sprid ordet och skriv på.. www.petitionspot.com/petitions/mjnobelpeacepr.../
    Absolut!!
    AllieF skrev 2009-07-27 15:38:43 följande:
    TV4 TEXT-TV "Jacksons hår ska göras till diamant Mycket av Michael Jacksons hår lossnade när det under en reklaminspelning 1984 fattade eld. Producenten för reklamen, Ralph Cohen, stoppade en del i fickan. 25 år senare sålde han håret vidare till John Reznikoff, som nu tillsammans med smyckesföretaget LifeGem ska göra diamanter av håret. -Vår plan är att ge folk chansen att äga en diamant som är gjord från Michael Jacksons DNA, säger företagets grundare Dean VandenBiesen." Jävla mysko folk det finns. Undrar dock hur mycket diamanten/diamanterna kommer att kosta.
    men jisses!!
  • KikiBoo

öhm.. blev jag medlem automatiskt.. Knas!! Nåja! Nu har jag iaf skrivit på

• KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-27 19:10:00 följande:
    Jag känner mig som någons mamma; ingen lyssnar på mig. hahaha Det strider fortfarande mot familjelivs regler att länka till namninsamlingar. Det är därför ni fick inboxa mig för den andra länken igår. Säger det för eran skull!
    oups{#lang_emotions_sealed}
    Måste ha missat att man ska inboxa dig   Var det till samma sida som länkades nu?
  • KikiBoo

Va fan betyder: Undispatched? Har mina aningar..
    Kollade om min order gick igenom på DVDSETSHOP.. Order status: Item Undispatched

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson