Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 20:58:47 följande:
    Meeen! Blir tokig på CDON! Inget mail ännu ang återställning av mitt lösenord. Nu har jag iaf kontaktat kundservice. Nån som vet om de brukar vara snabba på att svara? Svarar de under kvällstid eller måste jag vänta tills imorgon?
    Ingen aning du.. CDON har aldrig krånglat för mig. Har jag glömt lösen så har jag fått nytt på en gång.
    Var det länge sen som du loggade in där?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:09:47 följande:
    Nja, kanske en vecka sedan bara.
    Ok! Och redan glömt lösen

Oooh va gott du Har en 200g Fazer i köket.. Mmmmm.. Or should I say Fffffff (F som i Fazer, hihi)
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:13:26 följande:
    Ja, jag hade glömt innan också. Fixade ett nytt men glömde naturligtvis det med Choklad rules! Var nyss ner och handlade och kunde inte motstå, hehe.
    Men har du inte kvar mailet där du fick det nya lösen då?
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:28:24 följande:
    Ska köpa lite skisspennor så att jag kan sätta igång att skissa av allas vår MJ.
    Du får visa upp sen
  • KikiBoo

Har legat o kollat på Live in History tour nu från Sydney. Han e så söt o blyg i intervjun efter konserten
    Skulle gärna vilja sen den konserten från Danmark. Han fyller ju då. Han blir överraskad med en STOR tårta

Iskall Öl skrev 2009-07-27 22:34:37 följande:
    Hoppar in! Jag har aldrig gillat MJ förrän nu! Han är ju underbaar!! *kär* Ville bara få det sagt. Vilka är hans bästa låtar ? Bara hört några. Är mest fascinerad av dansen.
    woaw!
    Då ska du se denna. Jag får inte nog av dett framträdandet.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson