-
Bränn den dåmona83 skrev 2009-07-28 11:26:58 följande:Har den inte alls. Bränd är mju bättre än inget
-
hihi!! Har du nåt nerladdningsprogram? Jag använder Azureus.mona83 skrev 2009-07-28 12:10:09 följande:Hade jag kunnat gjort om jag visste hur man laddar ner från nätet. Är nog den enda 25 åringen som inte vet detBILLIG!Brooke skrev 2009-07-28 11:56:56 följande:www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=... Har nu sett detta?? :OVerkar vara en ny bok :O
Ingen bok idag heller! -
Vart på stan med sonen.
Köpte lite rökelser. Såg en som hette Smile. Tänkte på MJ då. Köpte såklart den
Så nu luktar det Smile här hemma.. Aaaaaaah
Nehepp!mona83 skrev 2009-07-28 14:09:04 följande:Nepp inget nedladdningsprogram heller
-
Samma här!Längtan efter dig skrev 2009-07-28 19:12:41 följande:Glömde skriva att jag respekterar också alla religioner, såvida de inte skadar någon.
-
Klart att man är realistisk
Japp! Sunt förnuft.. Pice a cake!
-
Längtan efter dig skrev 2009-07-28 20:30:21 följande:Marabou-chokladen med jordgubb i var inte dum!
Måste testa!! Chokladfreak som man är.
Segaskitdator. Eller nät kankse jag ska säga.. Har använt upp allt. Så jag får vänta med o titta på Youtube tills det blir ny månad.. Surt!
Tror jag sett dom klippen där man får se bilder på blåmärken från polisen. Är det från 60minutes intervjun länkarna är ifrån? -
Mkt fint ni skrivit om MJ..
Vill oxo åka till Liseberg.. Och till Holland.. Och såklart till hans stjärna. Some day!
Darin sjunger mkt bra. Men som sagt. Lite med MJ moves. Han borde ha gjort Billie Jean like MJ did. And he did it gooooood. Älskar det framträdnadet som fan. En av de bästa I must say.
Få se om det kommer en bok idag då..
-
Hade ingen aning om att dom hade nyheter på DVDSETSHOP. Skulle kolla min orderstatus. Ej skickat
Men.. Hitta iaf detta. Har säkert länkats..
www.dvdsetshop.com/NewsShow.aspx
-
Klickade på ordernr. Men står ingenting om att dom skickat.Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 10:52:22 följande:Men du har du klickat på länken med ditt ordernumer ,där du kika om den är skickad,då få du upp sidan med all din info och där längst net till höger stå det Shipping information Shipping Service: EMS Tracking Website: www.ems.com.cn/english-main.jsp Delivery Time: 7/24/2009 5:32:07 PM Tracking Number: Tracking Details Välj att kopiera först andra länken efter där det stå Tracking website,då kommer du in på en spårnings sidadär du ska ange ditt traking nummer,det näst längst ner,så kan du se var det är . jatg tänkte att kanske det är skickat ändå fast det inte tror det ,det borde väl vara i väg skickat nu
På orderstatusen står det fortfarande: Item Undispatched -
Och vart i hellskotta står trackingnr? Samma som order? Jag är så TRÖG