Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Jag visste oxo när jag var väldigt ung vad död var. Ändå var jag på min första begravning 2001, tror jag det var.
    Jag var så frågvis som liten. Fick svar på tal. Min far var o är som han är. Inge hysch hysch!!
    Som liten trodde jag man kom till himlen. Eller att man föds på nytt. Man försvinner inte
    De tror jag fortfarande..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-23 19:23:27 följande:
    Men dte r bra. Mina föräldrar har aldrig varit kristan och trott på himlen. för mig försvann man bara, och kom aldrig me tillbaka. Det var hemskt nog. Idag vet jag att man kommer till himlen om man varit god, man försvinner itne utann blir kvar i ens minnen och tankar. Men jag visste att spöken var avlidna människor, som ibland kom och hälsade på. Men sen dog ingen i vår närhet förrän jag var 12 så behövde aldrig tänka på det. Aldig komma i kontakt med döden.
    Mina är inte heller kristna. O likt förbannat är jag döpt
    Min far säger att dör man så dör man. Man försvinner. Finns ingen himmel.. Men jag har då aldrig lyssnat på hans dravel
    Men jag är inte heller kristen så... Men jag tror.. Hmm.. hehe...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-23 19:43:09 följande:
    Jag tror inte på himlen eller nåt sånt och är inte kristen heller. Men det behöver ju inte vara något hemskt med att dö för det
    Nä absolut inte
  • KikiBoo

Godmorgon alla!!

Satt uppe o kollade på Billie Jean. Först hans första framträdande sen från Bucharest. Jag bara älskar den låten och framträdande. Kan kolla om o om o om igen. Vet inte vad de är. Men jag.. Jag bara ÄLSKAR.
    Billie Jean är nog en absolut favorit..

Ooooh va kul med UL AllieF
    Minns mitt första UL. Jag var så jävla nervös. Kunde inte sova. Fick inte i mig nå frukost. Så himlans nervös.

• KikiBoo
    Billie Jean Live

Alltså hans moves 1.16 o framåt. Vet inte varför. But I just LOVE. Sen 1.56 igen
  • KikiBoo

Det finns jue SÅ många låtar som spelats in. Dessa tex som spelades in till Invincible:
    Nån som hört nån av dessa?

Angel Another Day (med Lenny Kravitz) Be Me 4 A Day Belong 2 Beautiful Girl (finns med på Michael Jackson: The Ultimate Collection) Chicago 1945 (Nyinspelning av det gamla demot) Cheater (Ny version av det gamla demot) Color Of My Soul Do You Love Me Do You Want Me Get Around (Ny version av det gamla demot) Ekan Satyam/The One Truth (med A.R. Rahman) Escape Fall Again (finns med på Michael Jackson: The Ultimate Collection) I Don't Live Here Anymore I Have This Dream Kick It Maybe We Can Do It (med P. Diddy) New Attitudes On My Anger Pressure Seduction Seeing Voices (med Ray Charles) She Was Loving Me Soldier's Entrance Stop The War Thank Heaven That That Kind Of Lover The Gloved One The Pain This Is Our Time Tubeway Vibrationist What You Do To Me
  • KikiBoo

Sådär då. Då har jag sett moonwalker. HELA Men.. slutet har jag jue visste sett. Trodde inte det var Come togheter.. För när det börjar så kommer jag springades   Nåja nåja.. Nu har jag sett hela iaf. Det tog några år

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson