Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 11:42:10 följande:
    har du prövat att maila dem ? eller kollat din skräp mail om du fått något mail av dem ?har de dragit pengarna eller bara resvarat dem ? De har ju skickat min så så seriösa är de ju
    När jag kollade saldot i förrgår så hade dom inte dragit. Ska kolla idag igen.
    Inget i skräpposten. Men i inkorgen där jag fick order confirmation‏.

We will dispatch your ordered item(s) as soon as we received your payment.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Jag får väl maila dom..
    Nån som är duktig på att skriva på eng?
    Where is my paket låter jue inte så bra What's taking so long... Ja jag låter jue bara otrevlig, haha!

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 12:37:16 följande:
    här har du  gratis översättning ,du bara skriver vad du vill har sagt på svenska sen översätter den kopiera och klistra in i ditt mail translate.google.se/translate_t#
    AllieF skrev 2009-07-29 12:40:49 följande:
    BooBoo, jag har bott i England och är flytande i språket så jag kan nog hjälpa? Man ska akta sig för onlineöversättningar, de fixar inte grammatiken. :)
    Tack tack
    Ska testa o översätta o sen kolla med dig Allie om det blev rätt{#lang_emotions_laughing}

Min sambos bror är här. Han bor i Holland. Han är svensk men frun hollänsk. Hon pratar eng. när hon är här. Innan man kommer in i språket så blir det bara blaha utav allt. Jag förstår ALLT. Men o förklara saker o ting, nääh då går det åt pipsvängen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 13:50:02 följande:
    alltså kolla köp nu priset ! www.tradera.com/-Michael-Jackson-ultimate-DVD-collection-32DVD-43- 1CD-Bonus--auktion_96189852#pic
    Woaw!!!
    I WANT MY BAG!!!
    Har du fått din?
    Plus så väntar jag på boken.. *suck*
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen:
    Vad stod det på ditt kontoutdrag?  Undra bara för här står det att 814:- har dragits den 27.e  AIKEWODIA{#lang_emotions_undecided}  Kan det vara MJ.. Hm!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-29 17:41:13 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5580089... Fans vill ge jackson Nobels fredspris!! jag köpte In Touch idag. Från sida 42-49 står det om MJ. och det står "den avslöjande boken som kommer att chocka Michaels fans" The Final Years of Michael Jackson Unmasked by Ian Halperin. Jag har inte läst vad det står i artikeln men undrar vad det är som kommer chocka. Det står "En ny bok om Michael Jackson säger sig avslöja sanningen om åtalen om barnövergreppen - och bekräftar drogmissbruk"
    Jag skrev på igår.. Eller var det förrgår. Nåja! Skrivit på har jag gjort
  • KikiBoo

NÄJJ!! Vänta nu.. Det var väl ett annat pris jag skrev på{#lang_emotions_undecided} nu blev det snurrigt..

• KikiBoo
    L jung skrev 2009-07-29 17:51:19 följande:
    vi har ju lagt ut länkar till att skriva på för att han borde få fredspriset för alla sina humatinära insatser.  Han har ju givit mest i hela världen, och ingen kommer förmodligen att slå honom!  Han är värd priset och man hoppas på att någon person som har befogenhet att NOMINERA honom också ser listan... ju mer den åker runt, dessto större är chansen! En länk har också legat ute för att skapa ett MJ porträtt gjorda av en konstnär i USA där varje punkt i porträttet motsvarar en person som stöder MJ.  Många miljoner punkter behövs!!  SKRIV PÅ! hehe♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Jag skrev på två listor. En om att 29.e aug skulle bli MJ dag. Om jag inte minns fel..
    Sen fredspriset ja
    Han ska ABSOLUT ha priset. Ingen tvekan.
    Men den sistnämde har jag missat.. tyvärr Så den får du gärna länka.. Igen

Jo jag har vart in i galleriet och tittat
  • KikiBoo

Men oooh! Pengarna har dom dragit men inte skickat iväg nåt paket

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-29 20:32:27 följande:
    hur mkt drog dem?? Antar att du köpte det där med Michael Jackson som va massa skivor? (dvd)
    Hmm.. Runt en 800:-
    Ett mail vare ja.. Ta o maila nu kanske till dom..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson