Lina S skrev 2009-07-03 15:52:05 följande:
Herregud säger jag bara.Någon som är sugen på att köpa 2 söta livfulla pojkar fulla av nyfikenhet och upptäckarlust, kan även tänkas bortskänkas.....Alltså att ha båda två hemma en dag utan att träffa några kompisar, ja det är en pärs.. Ändå har jag aktiverat dem hela förmiddagen med vattenlekar i trädgården, bada i poolen, bada i krokodilvattenspridaren, åka vattenslide osv. Vi har ätit och lekt inne nu på em.Men Elliot ska bråka med Lillebror HELA tiden. Sist han var dum (petade honom i ögat med en leksak) så sa jag att jag slänger en av dina snuttefiltar nästa gång du är dum mot honom. Nu har han slagit honom igen och nu har jag "slängt" filten. Han står och illvrålar i köktet just nu. Jag vill bara emigrera till något fjärran land just nu. Men det hjälper ju uppenbarligen inte att säga till honom så nu blir det drastiska åtgärder.Lääääängtar till Steve har semester, då ska jag åka till göteborg helt själv!!!!!!!!!
arsgrv
Det låter precis som hos oss haha men hot leder inte någonstans utan det blir värre.
Det har jag provat själv ojoj hon blev som en varulv
Idag har det varit bråkit och bussigt hära med.
Ebba skriker Didos skrattar när han drar henne i håret.
Didos gråter då Ebba slår honom på rumpan ''ja inte hårt''
Jag blir gaaaalen haha