• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Vilda Tiger

Sthlm
    Precis! Kan man liksom inte glädjas åt dem istället. Hur kul är det att sitta på en buss? Då kan man ju vara glad att det finns busiga barn man kan titta på. Jag fyller 28 i oktober, jag.

• sthlmstjejen

Nyss gick förresten E och M ut med några kompisar och har vattenkrig! Så härligt med sommar och jag är så glad att vi flyttade ifrån Södertälje (som jag upplevde som väldigt stökigt) till andra sidan stan med fin uteplats och trevliga grannar och barn,

• luzorsus
    sthlmstjejen skrev 2009-07-02 16:33:23 följande:
    Nyss gick förresten E och M ut med några kompisar och har vattenkrig! Så härligt med sommar och jag är så glad att vi flyttade ifrån Södertälje (som jag upplevde som väldigt stökigt) till andra sidan stan med fin uteplats och trevliga grannar och barn,
    Låter ju som en väldigt bra val att flytta då!
  • goshheidi

Var till läkaren med F idag. Han var röd i båda öronen :( Därav den höga febern. Så nu en en veckas penicillinkur. Hoppas det är första och sista öroninflammationen.

Igårkväll hade vi något så gulligt på vår bakgård. En igelkott!!! När har man sett en sån sist?? Den var så söt!

Sthlm, jag fyller 29 den 30 augusti (fy va gammal man blir), och samma dag fyller F 1 år :) Då ska vi fira med prins(ess)tårta.

• jeng

luzor,
    nu är ju det här himla sent. men din make kan ju vabba för det barnet som du inte är FL med. ni kan ju också säga att det är DU som blivit sjuk, och så kan makenvabba... man får ju ta i lite ibland för att faktiskt kunna lösa en situation bland alla de regler som finns...

• Lana

sthlm; tack

heidi;stackaren.hoppas den verkar snabbt.

är det någon som premunererar på Go Boken och har fått hem den boken som heter "puss och kram" med flikar och ljud? om ni tröttnat på den och den funkar skulle ni kunna sälja den till Elly då? hon ÄLSKAR sin men har gjort sönder den tyvärr så den låter inte mer,halva nöjet ju

• 3 barns mamma84

Sthlm:
    Var i Södertälje bodde du ??
    Jag bor i Södertälje och det är jätte lugnt.
    jag blir 25år i november gammla kärringen hihi

Lena:
    Jasså vi har en lam kött här
    hihi grattis i förskott

• Lina S

Lana - kul att hon är så glad för sin bok, tyvärr har jag inte den. Men du kan ju köpa en ny från goboken om du vill.

Heidi - lustigt att ni fyller år samma dag. Finare födelsedagspreset kan man ju knappast få.

Vill knappt skriva min ålder, men jag är 32 år...

Ännu en varm dag. Jag älskar mina kvällsdopp, gud vad det är ljuvligt. Vattnet är ju ljummet. Det är skitsvårt att få upp Elliot

Idag har jag varit i stan en sväng, jag blev flera tusenlappar fattigare
    Köpte en underbar solstol, ett par vita byxor, 2 klänningar och en tunika, en orange förvaringsbox (vi har lite oranga detaljer här hemma) växter till trädgården, massa goda nötter och halva ur&penn De hade utförsäljning och sålde alla halsband för 30 kr, köpte ett par till mig själv och sen massa barnhalsband till flickor som Elliot ska på kalas hos., och en klockradio som visar tiden i taket

Steve är på personalfest ikväll så jag är själv hemma med smågrabbarna. Sitter på terassen och dricker ett glas vin och njuter av tystnaden

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8