• majblomman80

    Ngn mer som har en kille som inte vill ha sex?

    Hej!

    Min kille o jag har inte haft sex på en månad nu. (är i v31 snart)Min lust har iofs minskat men hans har verkligen minskat. Det är till o med så att jag varit på lite men det har blivit nej.
    Han påstår att den minskat o att han tycker det känns lite konstigt att ha sex när bebisen ligger där inne.
    Men jag blir lite ledsen över detta. Är i stort behov av bekräftelese nu när jag är gravid o ju längre tiden går ifrån sex desto oroligare o mer desperat blir jag.
    Är det fler som har pojkvänner som inte verkar ha nån lust?
    Hur ska jag/vi göra för att det ska kännas bättre?
    Vill ju känna mig sexig o fin fast jag är gravid/mammig....

  • Svar på tråden Ngn mer som har en kille som inte vill ha sex?
  • KRSn
    LurvensFrö skrev 2010-05-09 13:28:41 följande:
    hihhi exakt samma sak för min sambo, efter rul som vi nyligen gjort fick jag veta igår att han inte vill ha mer sex under graviditeten för att efter han sett bebisen så känns det konstigt och det är inte för att han inte tänder på mig säger han. Och så säger han vi kan mysa ändå fast inte på det sättet. Ja ja jag känner mig inte speciellt sugen ändå men nu helt plötsligt bara för att han säger det haha.
    Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
    Shit, jag kanske inte ska låta sambon hänga med på rul då.. :)
    Han var lite off i början, men sen lättade det, och nu kanske han ångrar sig igen. :S
  • I Love You Three

    samma här. haft sex 2 ggr på 5 månader. han säger att han tycker det är obehagligt, att han är rädd för att göra mig illa, att bebisen ska märka ngt, att han ska mosa magen etc etc.. 

    men men har 8 dagar kvar till BF så hoppas då fasiken lusten hans kommer tillbaka sen ;-P 

  • cilli
    majblomman80 skrev 2009-06-30 20:28:20 följande:
    Hej!

    Min kille o jag har inte haft sex på en månad nu. (är i v31 snart)Min lust har iofs minskat men hans har verkligen minskat. Det är till o med så att jag varit på lite men det har blivit nej.
    Han påstår att den minskat o att han tycker det känns lite konstigt att ha sex när bebisen ligger där inne.
    Men jag blir lite ledsen över detta. Är i stort behov av bekräftelese nu när jag är gravid o ju längre tiden går ifrån sex desto oroligare o mer desperat blir jag.
    Är det fler som har pojkvänner som inte verkar ha nån lust?
    Hur ska jag/vi göra för att det ska kännas bättre?
    Vill ju känna mig sexig o fin fast jag är gravid/mammig....
    Jag blev lättad när jag läste ditt och alla de andras inlägg - jag är inte ensam om denna situation!

    Jag är gravid i v.34 och min sambo har inte velat ha sex med mig sedan v.23. Han tänder helt enkelt inte på mig som gravid och han är rädd att han ska skada barnet. Han uttryckte det så här: När jag ser på dig så ser jag bara en mamma, inte min partner.... Jag har gråtit floder för jag vill och behöver få känna mig attraktiv, fin, så utlopp för min lust , få känna närhet.....men han kan & vill inte. Däremot bedyrar han sin kärlek till mig rent verbalt.

    Min oro är att hans känsla ska kvarstå även efter gravidteten. Att han  fortfarande "bara" ska se mig som en "mamma" och inte han sambo, tjej, partner.  Vill bara att denna graviditet ska var över nu så jag får tillbaka min kropp och att vår älskade lilla tjej kommer ut Hjärta

    *Ledsen*

    /C 
  • Aanja

    Min sambo är likadan som era. Han säger att han inte klarar av att ha sex för att det känns "konstigt". Det började på allvar när bebisen började röra sig så att vi både kände det utanpå magen i ca vecka 22 och sedan dess har vi inte haft sex (är i vecka 35 nu). Jag försöker att tänka logiskt och att faktiskt förstå hur han känner och det gör jag till viss del. Men så har man ju sitt behov av bekräftelse som ni andra beskriver. Det är svårt att ställa in sig på att man inte är en sexpartner utan bara en partner och det tär på mitt självförtroende jättemycket. Jag kan inte säga att jag saknar själva sexet men jag saknar att vara åtrådd. Bara att hoppas att det blir bättre efter förlossningen.

    MItt råd till TS är att försöka förstå hans upplevelse och inte ta det personligt. (Lättare sagt än gjort.)

  • Boosse

    Här kommer jag och klagar när jag bara har fått vara utan i en vecka. men som ni säger, det är inte bara sexet jag saknar utan även pussarna, kramarna och myset som också uteblir. Är i v 27 nu och ända sedan jag blev gravid så har det bara vart på mitt initiativ. Jag har blivit jättemyssjuk, vill vara nära honom hela tiden men det är som att han inte ser mig längre. Är väldigt känslig i vanliga fall och nu är det ännu värre. Har blivit rätt deprimerad under graviditeten och mår bara sämre av detta.  Känner mig så oattraktiv, som att han inte tycker att jag är fin för fem öre längre.

  • I Love You Three

    jag hade det lika under graviditeten,

    nu efteråt när bebisen är ute så har det het plötsligt kommit nya anledningar till att int vilj ha sex.

    u är det pga såret på magen (akut snittat). pga att bebisen är vaken mycket etc etc...

    visst det e bara en månad sen jag fick henne men vafan jag har v'äntat i flera månader ! 

  • cilli

    Lika lite som dom förstår oss och vad vi går igenom, så förstår vi dom...

    Har försökt att tänka annorlunda och egentligen "stänga av" till förlossning och tills blödningarna efteråt är över.
    Om han fortfarande inte vill....då hamnar "problemet" i en helt annan dager!

    /C 

  • Höstbebis2010

    Min karl vill inte heller ha sex eftersom han tror att bebis ska se honon... Har sagt till honom att han borde läsa på lite... :)
    Fast nu gör det inte så mkt för har själv inte varit så sugen mer än några enstaka gånger.. Men man får ju bara hoppas på att det kommer igång sen efter graviditeten.

  • cilli
    Höstbebis2010 skrev 2010-08-06 07:58:44 följande:
    Min karl vill inte heller ha sex eftersom han tror att bebis ska se honon... Har sagt till honom att han borde läsa på lite... :)
    Fast nu gör det inte så mkt för har själv inte varit så sugen mer än några enstaka gånger.. Men man får ju bara hoppas på att det kommer igång sen efter graviditeten.
    Hahaha...karlar tänker lite lustigt i bland Flört
  • LadyCaCa

    Verkligen skönt att komma in i forum-trådar och inse att jag inte är ensam om detta.
    Jag är nu gravid i v. 25 och sedan vi fick veta att jag var gravid tror jag att vi har haft sex max tre gånger, varav min sambo en av gångerna var full (det hör egentligen inte hit, spelade inte mig någon roll om han var full eller nykter såsätt)

    Jag har frågat och frågat och frågat igen vad det beror på...men det enda svaret jag får är "Jag har ingen lust". Och själv är jag super kåt (ursäkta mitt direkta uttryck) och vill varje kväll, och försöker närma mig varannan kväll - men får "nobben" gång på gång.
    Jobbigt, verkligen...fy. Inte bara just för att jag måste ha kuk (återigen - ursäkta mitt direkta uttryck) men för mig är sex otroligt viktigt i ett förhållande. Nu får jag ingenting alls - och det sänker mitt självförtroende rejält.
    Är jag inte längre attraktiv?


Svar på tråden Ngn mer som har en kille som inte vill ha sex?