• Fredrik Al

Är du tatuerad?

Miami Ink och nykomlingarna LA och London Ink, har skapat en helt ny bild av tatuering. Till och med jag som alltid har varit helt emot tatueringar, har fått en helt ny syn på det. Vem vet en vacker dag kanske jag skaffar en, fyrtioårs kris eller så! Men har du en eller fler tatueringar, var och vad föreställer de? Länka gärna bilder om möjligt!{#lang_emotions_smile}

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tatuerad?
  • LyckligtSlut

Ja, djurbilder på båda skuldrorna. De är fina, men jag ångrar dem nu några år senare. Tycker att det ser så oanständigt ut när man vill se fin ut i romantisk klänning och liknande (de är ju ofta nakna på rygg och skuldra). Kan ju ha bolero och så men ångrar det ändå, eftersom jag bytt livsstil och förknippar dem med den livsstil jag hade förr. Ska tillägga att jag inte tänker på att det är slampigt osv när det gäller andra, bara när det gäller mig.

• Sennaboo

Jag har fyra stycken. En liten blomma på låret, ett hjärta med stenografitecken i svanken och barnens namn på fötterna. Alla är personliga och ritade av mig själv.

• Ängeln 80
    Verkligen skrev 2009-07-04 16:22:07 följande:
    Mankan på Rough Stuff. Lätt!!!!I Uppsala!
    Har gjort mina 3 tatueringar där och är super nöjd...
  • Prinsessan Zelda

ja, jag har tre.

- en liten kerub på skuldran/axeln
    - en liten drake på benet
    - en stor drake på överarmen

här är min stora fina drake, som jag gjorde nu i våras

min älskade drake min älskade drake

• Zenobia

Jag har 4 tatueringar, 2 av dom är tagna från bilder som fanns där jag tatuerade mig. Det är en fjäril på ena skulder bladet och en delfin på rumpan.
    Den tredje tatueringen är en vit tiger unge huvud som sitter i svanken. Den har tatueraren fritt ritat av ifrån en bild i en reklamtidning om Eskilstunnas vita tiger unge som då var liten.
    Den fjärde tatueringen är Labolina, som en kompis 13 åriga dotter har fritt ritat ifrån en bok och så har hon gjort ändring på den då. Den sitter på benet ovanför ankeln.

• Jojjo841212

har tre tatueringar än så länge, vingar på ryggen (stor tatuering), en liten på underarmen, plus datumet ja å min kille blev tesammans på på överarmen.. fler ska d bli åxå..!!

• Psykoangel

har bara 1 just nu, en tribal drake på högra skuldran 

men ska göra 2 till med mina barns namn!
  • Butikslager

Tre stjärnor ovanför vänster bröst och en tjejdöskalle på höger underarms undersida. :) Ny tid bokad 22juli!

Någon som har tatuerat sig på skin deep tattoo i karlstad?

Svar på tråden Är du tatuerad?