• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-07-08 10:26:05 följande:
    Ja, hon ska beställa idag!
    Åh vad bra! Jag gjorde en liten beställning igår. Bara det inte blir några problem jag skickade från min mailadress där hemma. Men det ordnar sig nog.

God morgon förresten! {#lang_emotions_sunny}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:31:37 följande:
    Ja hon har varit med farmor och farfar i deras husvagn i Mariefred Hon tycker det är såååå spännande med husvagn Hon åkte i Måndags kväll så två dagar har hon varit där å mamman saaaaaknar
    Åh hon har säkert haft det super mysigt, men man saknar varandra ändå. MASSOR!! Mina två sov över 1 natt hos farmor o farfar förra veckan. När jag hämtade dem så sa min lille kille -Jag har saknat dig mamma! och fick en bamsekram  å puss {#lang_emotions_heart} Men de tycker det är jätteskoj att åka iväg och sova över hos mormor och farmor & farfar samt hos min bror.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:42:07 följande:
    Ja de blir så enormt tomt här hemma!!! Som att man saknar en arm Va go han e lillkillen  Bubblan brukar säga när nån varit borta " Å jag äskar dig när du vatt botta"   Kan tolkas hur man vill då
    hihi....sötnos då! {#lang_emotions_heart}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Mosen08 skrev 2009-07-08 10:41:05 följande:
    Jag fick hem denna till Moa igår men den va jättestor dessutom kändes den lite väl nattlinneaktig..www.oki-doki.se/
    Åh vad synd.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Mosen08 skrev 2009-07-08 10:46:59 följande:
    Får shoppa nåt annat istället då
    Ja du borde ju hitta något annat skoj att hoppa! Brukar ju inte vara något problem. {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-08 10:46:19 följande:
    hej tjejer fnular lite på en moderat molo lista fast först måste jag visst handla bullar och lalamjölk till barnen
    Hej!

DEN listan ser jag fram emot. {#lang_emotions_tongue_out} Min blev väldigt liten. Försöker övertala mig själv att inte handla allt jag ser som jag tycker om....även om jag vill. Finns massor i garderoberna redan.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    jacao skrev 2009-07-08 11:03:50 följande:
    Nu sitter Greta här och pekar "måste söööpa den känningen, o den töjan" "mamma måste sööpa den te mej" Hur ska jag motstå detta nu då ? Vi får nog klä på oss och gå ut istället
    Sötis! Vad är det hon vill att du ska köpa??
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:23:56 följande:
    Min lista är också färdig nu, blev lite pussel till Maia, hon blev ju alldeles tokig när hon såg dom Hon är ju tokig i pussel.Sen blev det lite badges o lite annat också, men  listan är verkligen MYCKET kortare än vårens...otroligt besviken på höstens kollektion egentligen...saknar djurprint Åhh vad jag vill ha bergsgorillor, delfiner, koalor i eucalyptusträd, savanndjur m.m m.mNågon som kommer igår vilka färger som kommer på lurvar??
    mörk lila
    hallonröd
    grå/svart med gula kanter
    gul/grön med mörka kanter

har jag för mig men är lite osäker på vad det är för färg på kantbanden 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:33:29 följande:
    oj då...kom på att jag har 3st i 62....

Men som sagt man kan väl aldrig ha för många lurvar iaf. {#lang_emotions_tongue_out} 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    ängeln83 skrev 2009-07-08 11:33:27 följande:
    Tillbaka igen.Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt
    hahaha...
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14