• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-07-10 18:41:40 följande:
    Om ni pratar lurv, så tyckte jag korallfärgad lät kul. Och denna gång ska jag köpa direkt så jag får en.
    Ja, den låter intressant. Vill gärna se den irl först. Den mörklila är annars stor risk att en sån hamnar här.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-10 18:46:53 följande:
    Och nu har mina älsklingar kommit fram till Danmark, huuuuur ska jag kunna sova inatt??????
    Alla 3 eller bara de 2 äldsta? Visst är det tomt! Men de har säkert super mysigt med dina föräldrar.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    jompa skrev 2009-07-10 18:48:47 följande:
    Hej hej Äntligen semester
    Åh vad skönt! {#lang_emotions_sunny} Jag har några veckor kvar....men försöker intala mig själv, den som spar hon har. Men jag lääängtar massor nu!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    ängeln83 skrev 2009-07-10 18:51:06 följande:
    Usch o fy...men mardrömmen är ju att dom blir magsjuka lagom till semestern, lite feber brukar ju bara göra att dom sover mest, o det är ju inte så farligt.
    hahaha...nu kan jag skratta men hon blev urkass i magen. Aldrig varit så dålig. Ingen ork eller aptit bara sov. Vi fick gå till ett apotek och försöka förklara och fick något att ge henne och det blev bättre iaf. Hon tappade i vikt den veckan. Vi var nere på skidsemester men jag skulle inte åka ändå för jag var gravid med Mattis. Så vi tillbringade mesta tiden på hotellrummet och tittade på Byggare Bob eller körde en runda i byn med vagnen.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-10 18:52:05 följande:
    De 2 äldsta "bara". Dom kommer utan tvekan stortrivas, deras andra hem är hos mina föräldrar. Men jag.......
    Ja, jag vet. Men passa på och mys supermycket med mini. Hoppas tiden går fort tills på söndag!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-10 19:02:16 följande:
    Ska försöka....   Nästan så man vill tröst hoppa ngt.
    Något speciellt du suktar efter???
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-10 19:38:41 följande:
    Hej hopp! Nu har det blivit lite shopping. Softshell och blåa Katvig velourbyxor från Mysgrodan. Katvig gummistövlar, regnbågsbyxor och dukati-tröja från Bus & Rackartyg. Sen idag var jag i en närliggande stad och besökte en för mig ny butik (den har funnits innan). Där hittade jag orange-röda muddbyxor till Gustav. Sååå glad Lite stora, men kommer fungera bra i höst. Och hon hade massor av Molosar kvar från våren, som jag tidigare letat efter och även gammal Molo och Katvig från tidigare säsonger. T o m Kaninsuitar som så många här letat efter tidigare. Blev förvånad, men ska definitivt åka dit igen Nån annan som shoppar nåt kul?
    Åh vilken najs shopping du gjort!

Det fanns inte pärlplatteleggings i 122 eller 128??? *önsketänkande* {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-10 20:15:44 följande:
    Nu kollade jag ju inte efter det, men jag tror inte det. Såg inga grejor med pärlplattor, tror jag. Och min andra butik har bara i 92 för där har jag redan spanat.
    OK, jag trodde inte att det skulle finnas....men var tvungen att fråga.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-10 20:18:50 följande:
    Inget svar än. runt 25/6 fick jag senaste mailet från henne. Då bad hon om mitt kontonummer och skulle sätta in pengar. Efter det, inga mail och inga pengar. Har mailat några gånger då jag vill veta hur hon tänker. Kanske vill hon att jag skickar plagget först och sen sätter in pengar, men då får man ju i alla fall svara på mail. Som det är nu vågar jag inte skicka tillbaka tröjan för vem vet om det kommer några pengar då. Hur länge ska man hålla på innan man ger negativt?
    Nämen usch vilken trist säljare. Jag har haft tur hittils vid köp där så jag har ingen erfarenhet av hur man ska gå tillväga. Kan ju vara så att hon är på semester men det är ingen ursäkt för då ser man ju VERKLIGEN till att ordna upp sådant som t ex detta. Jag hade inte heller skickat tillbaka tröjan, inte förrän pengarna är på kontot. Hon verkar ju inte pålitlig för fem öre!!!

Nästa fråga : Har ni fått upp staketet runt trädgården nu?
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14