• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-07-10 11:17:01 följande:
    Ha ha...undrade vad Liam gjorde eftersom det blev så tyst på en gång, sötfisen satt i vagnen o hade somnat (blunda för årets hemskaste kläd kombo)
    Sötisen. Han verkar ju gilla buggan iaf.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 11:21:56 följande:
    Det tror inte jag heller Vi har i 110, 116, 128 och 140, men de stannar här
    Typiskt då! 128:orna hade suttit fint annars. Men jag förstår att du hamstrat dem.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Så nu är KIK KID klänning hoppad! Hittar nog några leggings där hemma som passar. Vi har ju älg, sländorna sen står det still...... {#lang_emotions_embarassed} jo aqua har hon också. Får väl se vilka som passar annars har vi fullt med enfärgade också.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-10 11:38:27 följande:
    Så nu är KIK KID klänning hoppad! Hittar nog några leggings där hemma som passar. Vi har ju älg, sländorna sen står det still......  jo aqua har hon också. Får väl se vilka som passar annars har vi fullt med enfärgade också.
    Glömde ju TAXK snälla söta Butte!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-10 11:38:50 följande:
    Glömde ju TAXK snälla söta Butte!!
    TACK ska det ju stå!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-10 11:42:39 följande:
    Ooohhh du kommer bli sååå nöjd! De passar till allt enligt mig!
    Klänningen eller sländtightsen?

jag nämde dig innan, du har inte pärlplattetights i dina växalådor i storlek 122 eller 128?? {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 11:46:48 följande:
    Älgarna måste ju passa bra till! Fast jag tycker att din dotter ska växa ur älgarna så de kan flytta hit Jag har bara hamstrat 116 av pärlleggingsen egentligen, 128 och 140 används av mina stora tjejer
    Det ska jag tänka på sen.  Kommer inte ihåg vilken storlek det är på dem. 122 eller 128
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-07-10 12:11:52 följande:
    dessutom har vi inte toa i husvagnen, o diskar för hand, borta i diskrummet.. o duscha i trånga mörka duschar som inte har ordentligt tryck, så tar 100 år o duscha.. o så detta regnande på nätterna så barnen vaknar.. nä.. !!! piss halmstad just nu!!! *surar*såå onödiga bensinpengar, o saker vi handlat hit i väntan på solen. de får va kvar, till nästa gång.. OM jag bemödar mig o åka ner.. idiotväder..hade det varit sol så sover man ju bara i princip i husvagnen.. vilket det stod att det skulle vara från sön..!! i morgon skulle det va sol med lite moln. nä.. packa här nu..!! *nödvändigt o köpa mobilt bredband med då, för detta, när man ändå åker hem efter 3 dagar.. * massa sura pengar som försvann till inget alls.. !!!
    Usch så trist!!! Förstår att ni åker hem. *kram*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-07-10 12:35:15 följande:
    har du kollat prognoser nyligen?? vart isf?? *nyfiken* o när visade den att värmen skulle komma som du hade hört om?
    jag brukar kika på

www.yr.no

&

www.klart.se

framförallt så har det stämt relativt bra på den norska sidan iaf där jag bor.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 12:53:15 följande:
    Hej hej flickor Maten står o puttrar på spisen, bulldegen jäser, lillan sover och de andra två trollen leker så fint. Härlig dag O jag mår INTE illa för första gången på 8 veckor!!!!
    Åhh vad härligt!!! Hoppas det håller sig så nu.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14