Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Emmsan skrev 2009-07-15 13:28:29 följande:
    suuuck ja....... gillar inte :( får leta gammal overalll i år till melker för han måååååste ha rainbow :)
    näe va säger ni, bara för jag inte bunkrade regnbåge inför denna vintern
    Finns de i ngn shop än så man kan kika?
  • Fantastiska Skatt

nämen snyft vad har de gjort med fina regnbågen

• Fantastiska Skatt
    Morty skrev 2009-07-15 14:14:02 följande:
    verkligen murrig i färgen.
    mmm
  • Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2009-07-15 14:18:39 följande:
    mmm men såååå ful va den iofs inte men inte så glad  som förra årets kan tänka mej den till mina stora killar men inte till den lille
    Alltså FUL är kanske fel ord men inte lika färgglad och unisex som innan och absolut inte lika fin, tycker denna va grabbigare och murrigare med andra ord så lär samon tycka att vi ska köpa den

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 14:24:00 följande:
    Go dagens!Kikar in en snabbis och tar paus från den underbara solen Ser att ni tycker nya regnbågen e ful, jag kan bara hålla med, riktigt mossgrön har den blivit och inte alls så glad o rolig som förr   Blir inga såna i höst!! Tur man köpte täckisarna man ville ha förr året!!
    Varför, varför, VARFÖR släppte jag dom för??
  • Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2009-07-15 14:32:20 följande:
    men eller hur mer pojkig mindre unisex ;) e sååå glad att jag har två sprillans nya vinterjackor här hemma till killarna iallafall.. hmm behöver stl hjälp.. ngn som hade molo overall förra året till sin plutt som kan jämföras med min melker? han kan ha sin stl 80 men den lär inte räcka hela vintern men frågan ÄR ska jag gå upp en stl eller upp till 92? han är nu ca 82 cm men den ska ju användas i typ januari februari
    Alltså jag gjorde misstaget förra året att bara gå upp en storlek till 92 vilket gjorde att jag åkte på att köpa en ny overall i februari!! INTE så kul...
    Oliwer är typ 90 nu så i vintras var han nog inte heller så lång *hmm*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-15 14:56:15 följande:
    ja det gör det har hört att det ska komma limegrön, lila, typ corall och nån till
    åååå Lime *mums*
  • Fantastiska Skatt

Åå här är ni! Lyckades leta mig in i gamla tråden och blev väldigt förvirrad när jag såg massa inlägg från mig själv på sista sidan

Go'kväll sötisar!

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-15 22:27:59 följande:
    Hej hej Skattmamman.
    Hej! Hur är det med er??
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-15 22:30:53 följande:
    hihihih ja så brukar mitt te oxå se ut ibland

Bara fint, och med er?
    Härligt!! Jo med mig är det bra och med minimonstret är det toppen så länge han inte är med sina föräldrar *hyffsat less på 3årstrotsen nu kan jag lova*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14