Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-19 14:51:27 följande:

Ojoj vad hetskt det blev där Jo det är luftburen smitta. Här där vi bor säger t.om bvc att man inte får ta ut sitt vattenkoppsmittade barn (alltså ens i trädgården) om man har små bebisar i grannskapet, man får inte ta med barnet till bvc/vc om de har vattkoppor utan de kommer hem alt. ut i bilen på parkeringen och undersöker barnet just för smittorisken...
    uj vad jag är flummig idag... med det menade jag naturligtvis att har de så hårda riktlinjer så borde det smitta i ett badhus också. Om det nu var det han hade
  • Fantastiska Skatt

Goddagens

Duntoffla skrev 2009-07-20 10:39:43 följande:
    GOd morgon!Här vaknade jag upp till värsta Traderakaoset. Sitter och väntar på hjälp då alla mina auktioner gått upp 3 dubbelt. En köp nu såld 2 ggr...Suck!Vad gör ni?
    Men fyyy usch och blää Hoppas det löser sig och att dagen fortsätter bättre!
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 10:06:23 följande:
    Turkos lurv(tror det var din bild som gjorde mig sugen på den)Hand hand suit +mössaStarsklänning,butterfliesklänning,dalmatinklänningMolo hood med stjärnorMinisuit poetry stl 50- såå sötMoloknickers att matcha spacelinnet med5 t-shirts, joggingbyxor och päronklänning till mamman från MeandiBlingopaket med två stycken underbara badrockar,strandväska,gula frottebyxor och två örngottSom sagt...en del
    Det var inte dåligt du Guu va mycket fint!
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-07-20 11:47:43 följande:
    Åh vad irriterande! La upp en auktion med "köpnu", men nu går det ju inte att välja det när jag kollar på auktionen.. Hur kan det bli så? När jag kollade på den nyss under mina aktiva så gick det att välja köpnu, men inte nu längre. Vad tossigt"
    Du har inte fått något bud på auktionen då?
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-07-20 11:58:22 följande:
    Joo, det har jag. Försvinner köpnu då eller? Nybörjare på att sälja
    Det kan vara lite förvirrande ibörjan. Ja KöpNu försvinner när du får första säljande budet.
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-07-20 12:04:21 följande:
    Haha jaha, det förklarar ju saken  Så det är alltså bara första budgivaren som kan välja köpnu då?  
    Precis!
    Om du däremot har satt ett lågt utropspris men ett högre reservationspris så kan man välja KöpNu tills dess att reservationspriset är uppnått.
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 12:01:17 följande:
    Jaha..då slår klockan lunch och här sitter jag i morgonrock,tjock som en boll och äter ananassplitglassOm jag skulle börja packa lite flyttlådor och i samma veva knäppa de där utlovade bilderna på alla suits som finns i denna familjs ägo?? Frågan är bara om jag vågar det
    Jooo klart du vågar - vill se, vill se
    Vad skönt det låter, mysa runt i morgonrock och mumsa glass! Själv sitter jag på jobbet och fryser *brrr*
    Ska ni flytta? Missat helt
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 12:14:36 följande:
    Ja, jag har ju snöat in liiite på glass som gravid Och det stundar flytt nästa vecka,en sådan där skitjobbig flytt a´la "måste både in och ut på samma dag flytt"-underbart som höggravid och med en trotsig 2 1/2 åring i hasorna Du får köra gympapass och kela med kläderna för att få upp värmen
    Uj hmm ja det låter som en spännande flytt *Not* Ska ni flytta långt?

Hehe jag hade just inne sex galna danskar så nu e jag bra varm kan jag lova
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-07-20 12:13:15 följande:
    Aha, tack för hjälpen! Har aldrig använt köpnu förut när jag sålt, bara när jag köpt  

Haha ja precis!
    Inte så lätt att veta ju
  • Fantastiska Skatt

Underbara små overallbarn så här mitt i sommaren!!

Jag väntar fortfarande på sommaren jag *vill inte behöva köpa overall nu*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14