Zvartaliljan skrev 2009-07-23 14:58:31 följande:
Ja Hyperemesis är något man får efter v.12, då blir illamåendet värre istället för att avta som det ju gör på de flesta. Beror på andra faktorer än hormoner, något med sköldkörteln trodde de också...jag förstod inte så mycket av vad de sa...Det roligaste var ändå när de gav mig en stor spruta med smärtstillande rätt in i magen...fy vad lost jag blev F tyckte det påminde om när jag var hög på lustgas vid förlossningen
Låter inge vidare

Tur att det för något underbart med sig !!!
Jag kräkte och låg inne med dropp till v 12 med Love. Skulle aldrig kunna tänka mig hur det skulle vara att ha det så i 40 veckor...
Smultronhjärta skrev 2009-07-23 14:58:58 följande:
Nope-vi är på väg,ska vara ute sista dvs inom en vecka och hur jag ska få med mig alla mina pryttlar,städa,måla
iaf halva lägenheten därborta etc etc är för mig ett litet mysterium men till halmstad ska jag lik förbannat Compact living är väl myysigt- hjärterum och stjärterum på riktigt liksom
Jo, det är jätte mysigt och faktiskt inte alls så trångt som jag hade föreställt mig. Barnen kräver ju inte egna rum och leker alltid tillsammans. Så det funkar ju ett tag.
Inte det lättaste att hitta den rätta gården precis.
Ussch ja fy för packning och städning

Men sååå skönt när det är färdigt.
Vi städade och tog med oss sista lasset i helgen och kastade in nycklarna i brevlådan, DET var en härlig känsla