Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-07-23 16:52:40 följande:
    Ajdå Ja det kanske är lika bra,iaf när man bara ska titta lite
    {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A
    maugu skrev 2009-07-23 18:40:34 följande:
    Det var länge sedan och instämmer med Nikki-sötnos Hilda och vad STOR hon blivit..Nikki-snygga matchningar i BT på söta tjejer..nu har jag oxå en blomrymd body på väg hem..så nyfiken..
    nikki2006 skrev 2009-07-23 17:29:36 följande:
    hilla vilka fina bilder du lagt in, Hidisen blir ju bara sötare och sötare för varje dag
    Tack söta ni
    Ja, Hilda blir 1 1/2 år 1 augusti {#lang_emotions_surprised} dock fortfarande liten som en 9 månaders till växten

Såg lilla ljuvliga Livia i bt, hon har också blivit stooooor & underbart söt
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 19:06:05 följande:
    oj redan 1½ Så liten o söt, älskar de där ögonen
    Åhh tack {#lang_emotions_embarassed}

Ja, jag har en röd pop skaloverall till Hilda. Den är så stor så den räcker hela hösten och nästa vår också
    Har den mörklila lurven med röda kantband och katvigs röd/lila mössa. Men katvigs lila/vita mössa passar också super.
  • H I L L A
    mortillsju skrev 2009-07-23 19:22:40 följande:
    Så var det. Minns en ljuvlig bild i BT i våras. Jag är inne på en röd skaljacka till lillasyster nu i höst (eller pops fuchsia) och en lurv under att komplettera med. Den lila med rött finns nog inte kvar men tänkte kanske på en lila med lime att ha till. Det kanske också skulle vara nåt.... Fast klart...jag har ju den lila/vita Katvigmössan hemma
    Ja röda ytterkläder är fint tycker jag, och så syns de ju ute. Polarns multirandiga mössa kanske matchar den nya lila lurven ?
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-07-23 19:30:35 följande:
    Tack så mycket vännen. Hur står det till i värmen???
    Tack söta du för de fina orden om Hilda
    Dina tjejer är också ljuvligt söta & fina !!! {#lang_emotions_heart} Och super snygga matchningar !
  • H I L L A
    mortillsju skrev 2009-07-23 19:37:54 följande:
    Vilken av dem tänker du på....den med mer regnbågens färger eller den med roda/rosa/lila ränder?
    Båda två kanske ? Men kanske mest den med rosa lila röda ränder.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:38:02 följande:
    Hallojsan!Hur står det till i tråden? Här har vi bara åkt en massa bil idag.. Först till Fagersta.. sen Norberg.. sen Avesta o sen hem   Mysiga små städer de två första faktiskt Bubblan hoppade ett pussel på en lokal leksaksaffär annars va de lungt med hoppingen
    Hej
    Här i vår lilla lya är allt bra i af!
    Söta Bubblan då som shoppar pussel
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:39:43 följande:
    Jag har blivit gaaaaaalet sugen på den orange overallen Molo kommit med, guuuu så snygg den ser ut!! Visst blir väl 104 i den råååsa vi har alldeles för stort för Bubblan i år va?
    Oj ! Har bubblan redan 104 ?? Men hon är ganska lång va ? Jag tänte ha 104 till min Melker om nu inte 98:an passar i vinter också.
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:45:08 följande:
    Hej på dig!! Underbara bilder i bildis!! Hilda blir bara sötare o sötare   *gullunge*
    Tack
    mortillsju skrev 2009-07-23 19:45:44 följande:
    Åhhh den mössan provade vi idag. Jättefin. Det var då jag bestämmde mig för att sälja hennes nuvarande ärtgröna och satsa på en röd (eller fuchsia) jacka till henne i höst *tokig mamma*
    Ja, jag såg den också i butik men bara från stl 52/54, det var lite väl stort på Hilda
    Låter helt normalt med jackbyte tycker jag {#lang_emotions_dreamer}
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:43:59 följande:
    Förra årets ljuvliga råååsa
    Åhhh jaaa den ska Hilda ha i år också !!!
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:50:13 följande:
    Typ 90 cm tror jag.. Vi hade 92 förra året å den va bra hela vintern, trodde faktiskt hon skulle ha 104 i år  *felgissat*
    Då blir nog 98 perfekt i vinter. Det hade Melker förra vintern när han var ca 93 cm.
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 19:49:22 följande:
    haha nu har Maia dragit fram ett blått lakan på köksgolvet...hon har gått till stranden säger hon...o så leker hon att hon badar med hennes bebis...men istället för någon av hennes dockor så använder hon trosorna som bebis o så har hon självklart tvingat av pappa kläderna också...han fick inte ha dom på sig på stranden så jag har två näckisar i köket, tur man inte har nyfikna grannar
    Trevligt
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:51:18 följande:
    va synd att jag måste köpa en ny   *stackars mig*
    Å såååå jobbigt också juuuuu
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:52:11 följande:
    Sååååå himla fin e den overallen
    Finaste ever !!!!!
    LA Woman skrev 2009-07-23 19:52:02 följande:
    I eftermiddags fick min kusin en liten tös  Känner att jag måste köpa nåt riktigt girly till henne eftersom de trott att det skulle bli en kille Nån som har förslag på nåt råååsa på rea???
    GRATTIS !!!
    Molos flowerbody är ju super fin. Inte rosa men såååå fin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14