Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:34:47 följande:
    Näpp!  
    min lista var så lång, så den räcker åt dig också
    Fuskade ju faktiskt igår och köpte en rosa space suit, den var ju fel märkt pris på.
    279:- istället för 379:- , den var sååå fin.
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:38:19 följande:
    Så ni hade bara tagit 12.- i porto trots att klänningen kostar 24.- att skicka och leggingsen kan åka med, iofs blir ju leggingsen fraktfria då  men klänningen då?Jag e så matematiskt trög att ni aaaanar inte
    Spelar för mig ingen roll att kläningen kostar 24:-, skulle bara tagit 12:- i porto.
    Känns mest ok tycker jag. Skicka i 2 olika påsar då
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:42:17 följande:
    Å snällt av dig!!   Några lurvar tar jag väldans gärna Ja den va billig den spacen
    Javisst var det!   Lurvar beställde jag inga än, väntar tills dom kommer i webbisar!
    Ja, måste inte Bubblan ha en sån, för "bara" 279:- Rea redan nu liksom!
  • Raihana

Näe, dags att bada kidz och natta. CU!

• Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:44:49 följande:
    Ja får fasiken bli två olika paket av dem    *ASG* hm.. blir det så?   Nä ger upp!!!TINKER du får bestämma
    Tänk så här att du skulle ju stått för 12:- av frakten oavsett om hon vunnit klänningen eller ej, så det sjysstaste är ju att ta bara 12:- för det extra som klänningen faktiskt kostar att skicka för dig. Ok?
  • Raihana

Tjolahopp i tråden!!
    Pratas salg hör jag, vill ha NU!!!!

Alltså maken kom hem från jobbet kl.14 idag, åkte 16 igen för att jobba kväll.
    Så ringer han NU och säger: Ja, just det när jag tog in posten idag så var där 1 paket till dig. Det ligger i backen på hatthyllan!!!! Får man göööööööra så??????????

et var i alla fall fiiiinaste suitarna från eleraff.

• Raihana
    isako skrev 2009-07-08 21:22:50 följande:
    Hej i tråden tjejer.
    Tjingeling! Läget?
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 21:25:18 följande:
    Hej
    Tråkigt det där med din systers man förresten! Sååå barnsligt att vuxna beter sig så där!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 21:31:16 följande:
    Hej gumman. Hur mår du? Fortfarande illamående o så? Hej gums. Bara bra! Själv då?
    Bara bra! Har ju mailat min lista med Molosar idag!! Hoppas allt finns
    Själv då?
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 21:44:59 följande:
    Bara bra. Sitter o finlirar på det sista här men sen skall min också iväg. alltså är babuschka/pussel  fööööööör mycket på Isak. Han såg den o bad om den. Men ... Vart går gränsen liksom? hihi Preciiiiiis det man vill höra när man har maten halvägs mellan magen o munnen hela dagen Naaaw hoppas det blir bättre snart.
    Alltså, jag tycker att kan min kille ha en tröja med bilar/tåg allover kan väl han ha en med dockor! Ta Babuschka tröjan med pusselarmar
    isako skrev 2009-07-08 21:45:45 följande:
    Näää what!! ???!! Det är ju det FÖRSTA plagget på min MÅSTE HA lista!!!
    Ja, jag vet. Men det hade vi ju förvarnats om innan. Finns väl muddisar? Men leggings finns väl ändå bara från 92?
    Hur många plagg har du på din lista? Nyfiken!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14