Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-08 15:41:14 följande:
    Ser att ni pratar prickar, jag älskar verkligen de röda med lila kant. Felicia har dom i tights *2, knapptröja, suit, knickers och som ärmar på en tröja, Matilda har dom i trosor, tights, knapptröja, knickers och linne
    hihi vi har också dem i alla varianter Muddbyxor, leggins, linne, knapptröja, tunika....
  • SmillaMilla
    Ullis 10 skrev 2009-07-08 15:39:03 följande:
    Åh mail fr Micke nu - det finns ingen cartoon molo i jr - varför inte - hade väl många kids gillat???? Besviken..
    Ja det var egentligen det enda plagg sonen vill he. Mycket besviken jag med!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-08 17:30:51 följande:
    Nån med fläckborttagningstips? Ella fick köttfärssås på både hand-i-hand rröjan och de gula prickiga byxorna igår La på vanisch igår och tvättade idag, men det gick inte bort, vad ska man testa nu då? Diskmedeltablett, tror ni det funkar?
    Jepp diskamaskinstablett/tabletter. La ju molo klänningen med mögelfläckar i det o det var helt borta efter ett par dagar. Ta vita bar. Annars skall tydligen det röda eller blå färga av sig!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:21:40 följande:
    Här listas de Molo som vanligt ser jag Nån som kan råda en mamma med totalt hjärnsläpp Om man sålt en auktion på köpnu med fraktfritt samt en med bud plus porto och ska skicka dem tillsammans, visst ska det läggas porto på det då?  Inte fasiken blir det fraktfritt då heller va?
    Jag hade betalt halva portot.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:33:26 följande:
    det va en klänning med 24.- i porto som gick på bud plus porto sen ett par leggings som kostar 12.- att skicka som gick på köpnu fraktfritt.. å dessa leggings ryms inom 24.- gränsen med klänningen.. Ska köparen då betala de 24.- och jag låta leggingsen åka med "gratis" trots att jag skulle betala portot för dem? Sånt här gör mig alldeles snurrig i hövvet *fattar nada*
    Men kan ni inte betala 12 kr var för frakten?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:38:19 följande:
    Så ni hade bara tagit 12.- i porto trots att klänningen kostar 24.- att skicka och leggingsen kan åka med, iofs blir ju leggingsen fraktfria då  men klänningen då? Jag e så matematiskt trög att ni aaaanar inte
    ja det hade jag gjort. För annars är det ju bara du som vinner på det.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:23:20 följande:
    Lättdiskat idag    Å det blev badges suit, röd/vit prickiga tröjan med lila kant (baby) och en svart hjälmis med stars o cerise kanter *fina*
    Ehhhh var hittade du den tröjan?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:28:57 följande:
    Å jag börjar känna ett salg sug komma krypandes   Himla länge kvar iofs, men man läääängtar bra mycket efter vinterns!! Tänk alla fina kläder ur vårens kollektion.. Aqua... Sländor... 
    Åhhhh jag vill också! Det var sååå kul förra resan ju!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:30:43 följande:
    Jag har också salgsug men var inte överdrivet förtjust i vårens kollektion. Men jag kan nog shoppa lite ändå
    Ja där var den. Sååå fin ju!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-08 17:34:52 följande:
    Japp, vita har vi Har ju fått bort massvis med andra fläckar på det sättet så förhoppningsvis funkar det nu också Fick du till och med bort mögelfläckar alltså
    Jepp alla mögelfläckar är borta! Superbra fläckbortagningsmedel det. Använde dock först en tablett sedan efter två dygn två till. Sammanlagt log den där i 5 dygn Men borta är de.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14