Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hallå igen.

Kom just hem efter en liten promenad, precis när jag ställer in vagnen i garaget så börjar det ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS regna, snacka om tajming

LIAM
  • ängeln83

Butte

Ååååh en sån massa fina bilder i bildis, man blir alltid så glad av dina sötfisar{#lang_emotions_kiss}
    O va fint det var med lila stars linnet o dom bysserna, antar att dom inte går att få tag på va?

LIAM
  • ängeln83

Är lite sugen på pippi byxorna till Liam, men vad ska man ha till?

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-09 11:07:59 följande:
    jag ska ha pops turkosa baströja till
    Då ska jag spana in den

Är sugen på att beställa pippi byxorna och lila stars linnet men frågan är om jag hinner få det tills imorgon isf?, tveksamt va?
    LIAM
  • ängeln83

Butte

Var nyss inne hos EST och kikade men brallorna fanns bara upp t 86 ju, vilken storlek har du köpt?

LIAM
  • ängeln83

Nån som vet hur pippi muddbrallorna är i storlek? Var det dom som var stora i midjan?

LIAM
  • ängeln83

Drog alla nu?...
    Liam somnade för en stund sen, det var såå när att mammsen också somnade, funderar på att ta mej en liten tupplur i solariet.

LIAM
  • ängeln83

Butte

Äääh din lilla skit

Tror iof 86 blir kort på längden till Liam, vanliga Molo bralls i 92 är ju för små.
    Men jag tror jag väntar med beställning tills efter semestern. Är lite halv velig om man ska ha byxorna överhuvud taget eller om jag ska satsa på pippisar till pyret ist.

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-09 13:15:26 följande:
    jaaa men köp en liten pippisuit istället oj är molos 92 för små för honom??? stora killen ju
    Ah, antingen suit eller body.

Jaaa, iaf dom med print, 92 sitter super tajt på honom.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-09 13:36:51 följande:
    ojdå men pippibyxorna passar honom då... jag tycker han hade varit cool i badgesbyxorna!
      Från kortben till långben.
    Muddisarna borde ju passa i 92, vilka print finns mer i dom?
    Vart finns badges?
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14