Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-26 17:37:43 följande:
    Hej hej allihopa.. spenderat heela dagen med familjen, o framförallt äldsta dottern.. jag o hon va iväg i typ 4 timmar i skogen vi har plockat blåbär!! o sen kantareller!! så precis ätit egen blåbärspaj med handplockade blåbär.. *mums*kanske har nåt kort på min telefon sen. lillan va sååå fin efter smakat paj.. o sen tvättade hon håret med blåbärshänder.. *suck*ska snart ta tag i o rensa min svamp.. tråkigt ju!! just det.. hur ofta ser man en orm när man e ute?? såå sällan ju. typ flera år sen jag såg en ute..såg en svart stor snok idag!! typ nästan en meter!! en kvart senare såg vi en huggorm!!! hur stor e den sannolikheten??? *coolt!* dottern missade huggormen, men vi fick kort på snoken iaf *fick myggbett precis uppe mellan skinkorna!!! när jag plockade blåbär, det kliar!!!!!*
    Gott med blåbär & kantareller MEN ormarna {#lang_emotions_sealed} Jag har sån fruktansvärd ormfobi så jag hoppas verkligen INTE snokbilden hamnar i bt.
    Huuaaa att du bara fixade att fota den ? Jag hade svimmat ....
    Everlonn skrev 2009-07-26 17:44:29 följande:
    Någon som letade efter en röd?www.tradera.com/MOLO-vinteroverall-overall-Ro...
    Lockande {#lang_emotions_tongue_out} Men jag gillar nog årets modell bättre med den höga halsen.
  • H I L L A
    Mawe123 skrev 2009-07-26 17:46:15 följande:
    Jag undrar också om molo skor, zapp skorna, hur är de?? I passform och storlek, små, eller?
    Jag tycker de är stora i stl. Har fortfarande inte använt de jag köpte till pojkarna i våras.
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2009-07-26 17:58:44 följande:
    Har dom ändrat halsen? Det har jag missat!
    Ja, förra årets gillade jag inte alls då overallen nästan skar in i halsen, nu är den högre typ som polarns
    LJ2 skrev 2009-07-26 18:01:01 följande:
    jag har haft ormar själv.. så är INTE rädd alls =) e dom "farliga" så har jag självklart respekt, för säkerheten ju.. men dom e rätt häftiga =))
    Häftiga ??? {#lang_emotions_surprised} Det mest vidriga, fula, äckliga djur enligt mig *ormskräck*
    Men jag är imponerad av dig som haft dem som husdjur.
  • H I L L A
    kexchoklad skrev 2009-07-26 18:21:17 följande:
    Någon som vet om retroblomman kommer som hjälmis?
    Tror inte det tyvärr
  • H I L L A
    Pimm skrev 2009-07-27 10:16:25 följande:
    Jag har den skarpgrön som jag köpte i våras, tror det är 2008 års modell då. Du kan se den här: miemilo.blogspot.com/ Frågan är om jag inte ska ha en 80 istället.
    God morgon !

I årets modell ska du nog ändå ha stl 86, de är lite mindre än den gamla modellen.
    JAg har 86 till min tös som är 78 cm lång och det finns växtmån i den, men kommer vara perfekt i vinter
  • H I L L A
    Jessys skrev 2009-07-27 10:24:58 följande:
    kan tillägga att sonen är ca 93 cm lång.
    Ja då blir nog 98 lagom. Min son hade den stl förra vintern och han var då ca 92 cm lång

änglen -- Ha det så mysigt på husvagnsemestern ! Hoppas ni får fint väder {#lang_emotions_sunny}
  • H I L L A
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-27 10:45:20 följande:
    Hej töser! ängeln, ha det så härligt i husvagnen!! *mitt plus gått ut så låtsas att det är en sol här* Hilla --- sååå söta Hilda i bildis, hon blir ju sötare för varje dag *away läsa tillbaka lite*
    Tack söta
    När får vi se din sötnöt i bt ? *saknar*
  • H I L L A
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-27 10:52:23 följande:
    H I L L A skrev 2009-07-27 10:46:21 följande: Gulle dig Jo jag är lite dålig på det där men är rätt sällan han har från topp till tå kombosar jag vågar visa ju *ska skärpa mig*
    Förstår det, men kanske en liten pyjamasbild eller nåt

Detta var/är en seg dag ..... regnet öser ner och barnen är rastlösa (ja jag också för den delen). Längtar till ikväll när mannen kommer hem för då blir det en shoppingtur till Gbg
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2009-07-27 11:25:58 följande:
    Seg dag här med! Varmt och kvavt och inget att göra
    Ja fy sjutton, jag är en riktig surtant idag. Borde storhandla, men är inte alls sugen på det med 3 vildar {#lang_emotions_undecided} Får handla i natt istället
    Hur länge till har du semester ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14