Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya -- sen är det ju detta med skötväskan, den får ju liksom inte plats på handtaget. Men det beror ju också på om man använder det eller inte.
    Jag har stooora väskan med mig överallt
    Just nu är jag bästa vän med åkbrädan, då Melker går av och på hela tiden och vill helst gå.

• H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 21:50:47 följande:
    Ja det var faktiskt mannen som påpekade idag att vi borde ha en sån. Använder dubbelBTn ganska lite, men vill inte vara utan den.Om man har en P&T borde den ju användas mer... Ja de är ungefär lika stora. Skiljer nog några cm bara.Usch vad svårt!Är den bra att köra?Gillar min BT för att den är så lättkörd.
    Jag gillade den inte jätte mkt att köra om jag ska vara ärlig, stel & svårstyrd med två barn i.
    kexchoklad skrev 2009-07-25 21:55:17 följande:
    Jag måste bara fråga om du upplevde att man liksom sparkade i syskonsitsen då den sitter bak. Det ser ut som att den är ivägen men det kanske den inte är?
    Man sparkar inte i den precis, men visst är man lite hämmad av sitsen bak, och kan inte ta älgakliv direkt.
    mortillsju skrev 2009-07-25 21:54:32 följande:
    Ståbräda är ju bara bäst! I alla fall från det att stora barnet är 2½ eller så. Tokbillig lösning och så börjar stora barnet succesivt att gå.
    Ja hur smidigt som helst! Jag hänger bara upp min när den inte används så den kan alltid vara på *me like*
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 22:04:10 följande:
    Japp!Hon slänger sej raklång så det hade blivit helknas med bräda här. Hade det till de större barnen och det funkade jättebra!
    Tokfian då
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:06:40 följande:
    Skelningen var en hjärntumör De är i Uppsala nu. Vad alla ens problem känns små helt plötsligt....bambinidolce.blogg.se/index.html
    Fruktansvärt tragiskt, en mardröm som bara inte får vara sann {#lang_emotions_cry}
  • H I L L A

God morgon {#lang_emotions_sunny}

Lillronya -- Har du hört något mer om Enago välling & gröt ??? Här finns fortfarande ingen gröt i affärerna Och jag har bara 1 paket kvar nu ...

• H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-26 09:47:20 följande:
    Det skka ha kommit igen, men finns inte här.Snigelina hittade i sin affär. Skickar säkert om du frågar.
    Aha ! Då kommer det nog säkert ut i alla affärer snart igen. Annars vet jag att det finns hos snigelina
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-26 10:26:15 följande:
    mm vi har bara uteslutit mjölk men han e ju så lurig han blir förstopped inga utslag.. o det tar ca 3 dagar innan vi märker att han blir hård.. nu vet jag ju att det va sojan som va ny för honom .. men hu.. sååå egentligen trooor jag att han INTE är mjölkallergisk men att han behöver havre eller ngt för o få igång sin mage gaaaaaah va svårt
    Mjölken i sig är ju stoppande...
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-26 10:30:04 följande:
    tyst med dej nu ;) han är INTE mjölkallergisk hahahaha
    Nej, det behöver han ju inte vara, men "vanliga" ickeallergiska människor kan ju bli lite förstoppade av för mycket mjölk. Och om jag inte minns fel så drack lillemannen en hel del välling om dagarna innan {#lang_emotions_dreamer}
    JAg tror som Ronya att blanda ut den vanliga mjölken med lite havremjölk.
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-26 12:49:18 följande:
    åhh den har vi.... äääälskar :) tror den är från 07 ?
    Du har ingen Molo overall i 104 liggandes och skräpar i nån garderob ? {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-26 12:54:16 följande:
    nää jag har bara 6 overaller här hemma
    å ingen i 104 såklart ? attans jag som tänkte va liiiiite ekonomisk för en gång skull
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14