Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-22 20:57:17 följande:
    Tack gumman Jag hoppas du har rätt! Eller som Emmsan sa: Det är skönare att föda barn när vatten har gått
    Jaha det kanske det är, har aldrig provat
    Love föddes med segerhuva och de andra två har de fått ta hinnorna 1 min innan de kommit ut.

Och det där att man undrar vad man gett sig in på kommer verkligen ifatt en när man går in på förlossningen, det finns ju liksom ingen återvändo {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A

Go morgon

Kikar in för att se om Smultron fött än ????????????????????
    Det var det första jag tänkte på när jag vaknade och det sista innan jag somnade

• H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 10:19:02 följande:
    haha nä men hon är på g
    Wow !!!!!!!!!! Spännande !
    Haha jag har pratat bebis med mannen Är såååå sugen nu {#lang_emotions_dreamer} Men det blir nog inget med det .....

Stormis -- Om du har tid och lust får gärna skicka iväg ett litet sms när fiabiffen är ute
  • H I L L A
    Incommunicado skrev 2009-08-23 11:52:26 följande:
    Stormis är på konferens mån-ons, så hon kontaktar nog Smultron på tors. Men Smultron skulle själv höra av sig till oss förstås, hon vet at vi väntar på besked.
    Jo jag vet att Stormis är iväg men tänkte att hon säkert har mobilen med sig
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 22:40:31 följande:
    GAAAAAHHHHH SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖT JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!
    åhhhh äntligen!!!! {#lang_emotions_heart}
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 22:45:20 följande:
    frågade Linda nu om det...vill ju ha hennes tillåtelse först innan jag gör det
    Mår de bra ???
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 22:50:06 följande:
    51cm och 3505gram och alla mår bra! "det gick galet fort på slutet och jag är helt slut men så glad!! Nu ska vi sova äntligen. Kram"
    {#lang_emotions_heart} Skönt å höra att det gick bra!
  • H I L L A

Åhhhh såååå söt liten smultronbebis!!!!!!!!!!!!

• H I L L A
    seadwarf skrev 2009-08-27 00:19:34 följande:
    Ska jag ha storlek 80 eller 86 åt Emelie i årets lila Molo-overall?? Hon är ca 79 cm lång nu om jag får gissa.. har storlek 80 i det mesta o verkar inte växa så himla fort.. tror nästan 80 borde räcka? 86 kommer nog vara stoort i början om inte annat.. hon är ju tanig så hon fyller inte ut kläder så bra på bredden... Vad tror ni?
    Hej ! *kikar in i natten*
    Jag har beställt en lila Molo overall i 86 till Hilda. Hon är också 79 cm lång och smalfis, hoppas hon inte drunknar i den {#lang_emotions_undecided} Har den lila lurvoverallen i 86 och där finns det en hel del växtmån.

Härliga bilder från Grekland !!!! Vilken ö var ni på ?
  • H I L L A
    seadwarf skrev 2009-08-27 00:37:43 följande:
    Hej! :)Mm, de är nog ganska lika i storlek våra små tjejjor.. du får väl hojta hur den verkar vara när du får hem den så får jag avvakta lite  ...Vi var på Kreta.. fast ned på sydöstra Kreta.. Makrigialos heter det, det var charmigt.. och väldigt ren strand o klart vatten ..  Här bodde vi www.ving.se/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?h... Barnen tyckte det var superkul med minidisco på kvällarna o sen show för oss lite äldre.. hehe.. måste lägga in ett litet klipp på Hampus när han kör ett danssolo *s*
    Rapport kommer när overallen är provad

Åhh Sunwing är toppenbra ! Vi bodde på Sunwing resort på Cypern förra sommaren, och barnen älskade det !

Det blev snabbis in här i natt, dags för sängen.

Ha det gott
  • H I L L A

Hej tjejer
    Hoppas ni har det bra !?
    Här är det fullt ös för det mesta. Håller på att skola in bröderna bus på nytt dagis. Men de bara frågar varför vi ska vara med hela tiden, de vill vara själva utan föräldrar på dagis

• H I L L A
    THEA och Grodan skrev 2009-09-03 22:42:52 följande:
    HILLA: Så uuuunderbara bilder
    Tack !!!
  • H I L L A
    SmillaMilla skrev 2009-09-03 22:43:57 följande:
    Sööööta barn i bt!
    Tack
    Såg söta Svea i fiiina pricktröjan i bt !!! Som jag letade efter en sådan i 92 på salgen, men hittade ingen, hoppas det finns i höst Den är underbart fin !!!
  • H I L L A
    Raihana skrev 2009-09-03 22:45:54 följande:
    Samma här!! Hon förgyllde verkligen min dag tidigare!! på henne!! Skönt att det går så bra!!som min stora tjej som nyligen skolades in: Mamma varför går du inte hem
    Ja det är jätte kul att de trivs så bra. I morgon ska de äta mellanmål där, men vet i tusan vad jag ska göra där då?? Bara stå och glo när de äter Nää det är nog enklast om jag går hem en sväng.
  • H I L L A
    Everlonn skrev 2009-09-03 22:48:49 följande:
    Nääää nu måste jag isäng!!!Gonatt alla goa pölsisar!!
    Sov gott !
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2009-09-03 22:48:14 följande:
    fina, fina barnen
    Tack !!
    Hur går det för dina sötnötar på dagis ? För visst skulle de skolas in nu till hösten ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14