Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-07-27 11:40:10 följande:
    Hej hej tjejer usch villken skit dag molnigt kalt och regnet hänger i luften, sura barn och sur mamma  får hoppas på fin post i lådan iallfall. Allt bra här?
    välkommen till sura gänget
    samma som här då förutom att här öser regnet ner
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2009-07-27 11:45:06 följande:
    Bara 2 veckor till! Ångesten börjar komma dessutom Sambon jobbar denna veckan, sen är han ledig i 2 veckor till. Ja jag och Milo ska köra in och storhandla snart. jag ska bara.... Samla ork eller ngt
    Försök att njuta av de sista två veckorna ! MEn jag förstår dig. Jag har liksom ångest för att Hilda ska börja dagis i januari
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 12:22:11 följande:
    ???? MÅSTE HA!!!!!
    men funkar de till förra årets termobyxor ? Trodde de bara passade de nya som har hakar att fästa hängslena i ?
    Mosen08 skrev 2009-07-27 11:51:43 följande:
    Funkade mailen jag skickade?
    Jadå, tack snälla !!! MEN jag har inte vågat öppna alla bilder för då får det mobila bredbandet fnatt
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 12:29:49 följande:
    dessa jag har har inga hakar Men kanske finns typ på H&M eller nåt med vanliga "knipsar" som man kan sätta fast hängslena med??
    Det funkar absolut !! Det har jag haft till smalfisen Melker när det inte funnits hängslen i termobyxor.
    Jag tror Melker & Maia är väldigt lika i stl. Jag har beställt en Molooverall i 104, visst borde det bli bra ??
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 12:39:27 följande:
    Jo det borde bli bra, Jackan i 98 är ju faktiskt inte särskilt stor på Maia som du ser i bt, finns inte alls mycket växtmån. Så skulle jag köpa en overall/jacka så skulle jag ta 104. Byxorna i 98 är egentligen inte så långa som de ser ut heller, midjan har liksom åkt ner över halva rumpan men det syns inte på bilden då byxresåren sitter precis under jackan, det är jackans resår som håller byxorna på plats annars hade de åkt ner till fotknölarna på henne
    Nä termobyxor utan hängslen funkar inte på Melker heller, de åker ner. Det gör iofs vanliga byxor också, förutom NS & lindex velourisar.
  • H I L L A

Nu ska jag ta tag i dagen och steka pannkakor till barnen

CU !

• H I L L A
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-27 14:43:31 följande:
    om man säljer regnbågs overall ska man då lägga tillbehören (stövlar ,vantar) i samma auktion eller i olika sperata auktioner ?
    Jag hade lagt dem var för sig Inte alltid overall stl och sko stl stämmer överrens ju.
  • H I L L A
    Pepper79 skrev 2009-07-27 14:57:43 följande:
    Var det du som eftersökte retroblomman i muddbyxa? Finns här i den lokala affären om du vill att jag ska köpa.
    Åhh jaaa det var jag ! Vad gullig du är
    Jag ska bara invänta svar från Mysgrodan om hon kunde beställa den.
  • H I L L A
    Pepper79 skrev 2009-07-27 15:08:36 följande:
    Ok, hojta till om du vill att jag ska köpa så fixar jag det om det finns stl kvar då.
    Super snällt av dig !!!
  • H I L L A

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love

JAg vill absolut vara med !! Jag har ditt kontonumer, hur mkt ska jag sätta in ?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14