Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-20 21:40:36 följande:
    Alltså, jag tycker muddisar är finast under klänning
    Morty skrev 2009-07-20 21:40:14 följande:
    Jaha, vad synd att hon inte har de andra så du kan testa. Gillade muddisarna du länkade till.
    Ja, muddisar är ju favvo här hemma. Näst efter suits, så det blir nog det då. Tack för hjälpen, nu är min beställningslista klar för den här gången :)
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Morty skrev 2009-07-20 21:51:06 följande:
    nädå¨, men jag gillar den inte men tycker inte du är tokig. Härligt när vi tycker om olika saker.
    Ja, nyss tyckte jag den var apful! Men hon hade fått in den svarta idag i butiken, men den såg så tråkig ut och plötsligt kom jag på att jag gillar nog multicolor ändå! {#lang_emotions_tongue_out}
    mortillsju skrev 2009-07-20 21:51:59 följande:
    Den är cool! Klart lillan ska ha en sån. Påminner mig om naomis första overall....hon är 17 idag Helt klart 80-talsvibbar. Helt moderätt kommer din lilla att vara!
    Haha ja, lite 80-tal sådär. Känns bara lite tokigt att köpa overall i juli liksom??
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-20 21:54:34 följande:
    Jag tycker att det är finast med leggings! Jag har funderat på att köpa de leggingsen till pippiklänningen, men har inte bestämt mig än..
    Jag som just bestämmt mig för muddisar {#lang_emotions_tongue_out} Det var förresten jag och Milla som var i butiken idag när du köpte overall {#lang_emotions_wink} 
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-20 22:03:14 följande:
    Krånglade jag till det nu? Oki, jag anade att det var ni, men jag var inte säker. Vi ses säkert där någon mer gång. Min man klagar alltid på att jag är så länge när jag går in i den butiken
    Nä, jag tar nog muddisar ändå. Eller båda {#lang_emotions_cool} Ja, haha det blir ju lätt så! Vi hänger ju där endel eftersom att vi umgås privat också, farligt farligt {#lang_emotions_tongue_out} Har du efterbeställt mycket? Lämnade in min fina lilla lista till henne idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14