Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 12:10:00 följande:
    Precis!Om du däremot har satt ett lågt utropspris men ett högre reservationspris så kan man välja KöpNu tills dess att reservationspriset är uppnått. Jooo klart du vågar - vill se, vill se Vad skönt det låter, mysa runt i morgonrock och mumsa glass! Själv sitter jag på jobbet och fryser *brrr*Ska ni flytta? Missat helt
    Aha, tack för hjälpen! Har aldrig använt köpnu förut när jag sålt, bara när jag köpt {#lang_emotions_tongue_out} 
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 12:10:31 följande:
    Ja jag får nog lov att göra det Det är ju bra mycket roligare att vika suits än att packa porslin och annat tråk
    Haha ja precis!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 16:36:28 följande:
    Hej tjejer. Kikar in en kort stund. har suttit på akuten hela dagen men fick lite permis nu över natten eftersom vi ändå bor så nära, ska vara tillbaka kl.8 imorgon. Mitt helvete tar aldrig slut känns det som Men nu är det iaf jag o inte Maia. De misstänker blindtarmsinflammation men mitt CRP var inte så jättehögt idag så de vill avvakta tills imorgon och se om det höjts...i så fall blir det operation omgående Om mina smärtor ökar innan så ska jag åka in, men nu har jag ju fått smärtstillande så svårt o känna liksom.  Jag fick iaf se bebis och h*n mådde fint o sprattlade runt därinne Jag var ju så orolig att det var missfall när jag fick så ont...hellre blindtarmsinflammation än det även om jag är livrädd för operation...
    Fy vad tråkigt, vilken himla otur ni har! Hoppas du slipper op. Tur att allt var bra med bebis, och kul att se den lille {#lang_emotions_smile}
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 17:30:30 följande:
    Hello igen-nu har jag räknat suits och jävlar i min låda vad man kan hitta många i alla hörn när man börjar leta Jag hoppas du slipper op och att ha ont mer nu- kul att kika på bebis iaf
    Var är bilden då? {#lang_emotions_wink}
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 17:39:40 följande:
    Tja du,den är på G men jag var tvungen att sätta mig en stund och så har jag lite problem med hur jag ska få plats med 110 suits på en bild. Några förslag?
    haha herregud!! är alla i samma storlek, hur fasen hinner ni använda alla? {#lang_emotions_surprised} Jag hade nog kunnat tänka mig ett par stycken från den samlingen, looove suits {#lang_emotions_kiss}
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 17:49:12 följande:
    Nej herregud- dessa är i samtliga babystorlekar dvs från 50-92. Jag sa ju att jag skulle föreviga husets alla suits men så här många trodde jag inte att det var Det måste vara med suits som med Småfolkströjor- huxflux så bara bor det massor här
    Just ja, men det var ju ändå endel {#lang_emotions_tongue_out} Du ska inte sälja bort lite 68or då? {#lang_emotions_wink} Ja vipps så är gardroben full, undrar alltid hur det går till! {#lang_emotions_dreamer} 
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-20 18:23:02 följande:
    REA PÅ REAN:få ytterliggare 30% rabatt på rean OCH FRAKTFRITT med kod reawww.smavi.se/shop/INTE min butik men jag har nyss shoppat där
    Tack, var tvungen att shoppa lite nu bara därför {#lang_emotions_tongue_out}
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-20 19:01:20 följande:
    så klart toppenbilligt ju vad shoppade du?Jag shoppade gul gul nanoouklänning och ett småfolk linne (småfolk linnet var dock till ordpris)
    Fin shopping! Jaa, jättebilligt! Jag har hoppstopp egentligen, har handlat för en massa dyra lappar denna månaden. Ska ju köpa bugga nästa månad så jag får sitta på händerna tills dess {#lang_emotions_tongue_out} Men nu kunde jag inte hålla emot. Blev ju bara en lila nanoou sommersuit och en kikkid solhatt så det vart billigt {#lang_emotions_laughing} Shoppade en röd kikid hatt nyligen, de är de enda som sitter bra på Ms lillskalle så hon måste ju ha en vit också..
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 19:14:08 följande:
    Men du om någon borde ju inse att det inte är så värst många i samma storlek när man slår ut det Jag höll på att trilla dit hos Småvi nu också..på två suits men jag lät bli*asg*
    110 eller 113 är ju inte så noga {#lang_emotions_wink} Nu vill vi se bild på skönheterna {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    mortillsju skrev 2009-07-20 19:27:16 följande:
    Tur att jag har en laptop *hehe* nu är åskan precis över Lund....
    Skönt, då är den en bit bort med andra ord {#lang_emotions_cool}
  • solouniko

Många fiiina suits, har väl ungefär 10-12 stycken av dom. Haha, det tycker min karl är mycket {#lang_emotions_tongue_out} Måste visa han dina bilder så han förstår att M måste ha mer kläder {#lang_emotions_dreamer}

• solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-07-20 19:45:31 följande:
    gaa kan inte din man infektera min man han gillar kläder i mindre mängder.
    Håller med! Min sambo älskar elektonik och sånt tjaffs, så köper han ett nytt surround system eller en TV så är det ju myycket dyrare än några futtiga Molo plagg brukar jag säga åt honom. Då tycker han inte det är hela världen längre {#lang_emotions_tongue_out} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14