Ja den heter ju crazy salmon. JAg är också nyfiken på den.Köpte inte smurfen den??
nix bara testa jackan på tara i butik vill se overallen tror färgen är bättre på en overall ,var i softshell den jag prövade och känns svår att matcha med byxor
hallonlurven med gula kanter.. Tror ni den är lik denna fleecen?
nej tror att den är rödare ,men såå fin overall försöker övertyga mig själv att kunna sälja min ,problemet är ju bara att den passar ännu och är så underbar vill har en exakt sådan i vinter overall *önsketänkande*
Halloj!Efter velande med overall och vagn är jag nu inne på mössa till hallonoverallen Blir det för mycket med hallonmössa åxå? Den har ju lila stars liksom sen vantar.. hallon eller lila?
röstar hallon så kommer jag köra den stickade hallon rånarluva (kallas de så ? )och hallon vantar till den overallen
aa okej...jag minns inte nämligen om han sa denna veckan eller nästa det första kom. Han lyckades ordna allt utom pussel leggings & badgs kläningen med luva på min beställning
kom på att jag visst har en beställning där lurven i galna laxen med gula kantband
Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen:Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
jätte fint vad duktig du ,Maias tårta var okså jätte fin och smakade jätte gott