Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Godkväll förresten

LIAM 07 o pyre 09
  • ängeln83
    GROD PRINSARNA skrev 2009-09-17 19:49:32 följande:
    Hej alla goa vänner, nu har jag bombat bildis med en massa OT bilder, hoppas det inte gör nånting... Hur står det till här då? Har följt bildis så jag har nog allt suttit och suktat på alla era inköp!! Alla barn har blivit så stora och vackra... och alla nykomlingar är sååååå söta!!! Grattis alla ni som fått smått under tiden jag varit borta!!
    Men heeeeeeeeeeej vännen.
    Herregud va det var länge sen jag "såg" dej här, har ni varit iväg?
    LIAM 07 o pyre 09
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2009-09-17 19:52:52 följande:
    Men heeeeeeeeeeej vännen. Herregud va det var länge sen jag "såg" dej här, har ni varit iväg?
    Fiiiiina bilder i bildis, men herregud vad stora pojkarna blivit, o lika söta som alltid{#lang_emotions_kiss}
    LIAM 07 o pyre 09
  • ängeln83
    GROD PRINSARNA skrev 2009-09-17 20:00:30 följande:
    Ja visst har dom... och emilio har blivit så smal tro det eller ej... bebis tiden börjar verkligen lida mot sitt slut där hur går det för dig med bebben i magen då? har ni fått reda på kön?
    Dom är så söta dina pojkar O Emilio måste ju växt en massa, förstår att bebis tiden är över , stor pojke nu ju.

Jodå, det går väl rätt ok, är sjukskriven just nu p.ga av en massa sammandragningar så jag försöker att ta det så lugnt som det går med en hyper aktiv 2½ åring
    LIAM 07 o pyre 09
  • ängeln83

Hej igen

Har nyss varit ute på en liten prommis, ufffffff, inge vidare alls när man klätt på sej alldeles för mycket kläder, har foglossningar och VM i sammandragningar, blir nog inga fler promenader för min del på ett tag

Händer här då?

LIAM 07 o pyre 09
  • ängeln83
    Pimm skrev 2009-09-18 12:51:35 följande:
    Goddagens och tack för tipset:) Den tyckte jag skulle bo hos oss! Trist att du har så ont och jag vet hur det är, gick själv med kryckor, foglossningsbälte och ändå en plåga:(
    Varsågod
    Bra pris ju...älskar den lurven, Liam hade den i overall förra hösten och gud vad jag saknar den nu.

Mmm, inge vidare, men det är det väl värt i slutändan
    LIAM 07 o pyre 09
  • ängeln83
    Babybalo skrev 2009-09-18 13:08:29 följande:
    De bruna med blått har jag i lurvjacka i både 80 (som är lagom till Valter nu) och 86 för framtida behov Äääälskar den, så underbart fin! Har funderat på att köpa höstens bruna med orange också. Är den lika fin tro!?
    Den "nya" bruna är lika fin, fast på ett annat sätt
    LIAM 07 o pyre 09
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här är det också en fin höst dag idag = lurvjacka väder Att man kan bli glad för så lite
    Idag ska jag och Liam åka på våran årliga shopping tur med mamma och mormor, ska bli mysigt. Hoppas hitta lite till pyret och lite VV mössor till Liam.

LIAM 07 o pyre 09
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14