Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-09-20 16:26:28 följande:
    Ja den är verkligen det sämsta moloplagg vi har haft iaf! Och ett av de snyggaste
    Fy vad trist det är när kläderna inte håller bättre, o riktigt dåligt för en så pass dyr tröja...men då har jag nog bestämt mej, vår får flytta!
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-09-20 16:31:24 följande:
    Ja det är jättetråkigt! Tror du det går att reklamera den?
    Jaaa, jag tycker absolut du ska reklamera den, en tröja för 299 kr ska för fasiken hålla längre än sådär.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 16:38:01 följande:
    Oj hoppsan..Där höll jag på att trilla av stolen Inte kan jag lägga S Å rysligt mycket pengar på en sketen tvättkorg Då shoppar jag hellre något roligt för de pengarna
    Hoppsan ja...
    sjuka priser. Näh du, då har jag hellre tvätten liggandes på golvet i en Ikea kasse för 5 spänn
    Vi hade en fin i valnöt innan, MED lock.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

OT men är det nån som vet om man kan tvätta en Buggysnuggle åkpåse i tvättmaskinen?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-09-20 17:19:17 följande:
    Skriver upp choklad och cola på komihåglistan. Är förberedd på kaos, det hör ju liksom till. Längtar som en tok! RIKTIGT körig vecka blir det, men det får det vara värt.
    Glöm inte ostbågarna
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 17:19:26 följande:
    Japp det kan man Jag tvättade min råååååsa utan problem.. 30 grader fintvätt körde jag min i..
    Ah, danke...så bra, blev lite rädd att den inte gick o tvätta först, tänkte jag skulle ha den i bebis vagnen nu när i Liam får plats i den längre.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Smultron:

Tack för måtten på jackan igår, 92 var precis som Liams lurvar i 98 så det blir nog perfekt.
    Söte mamman ringde innan, hon kunde inte bestämma sej för vilken färg så hon hade köpt 3 st

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 17:24:25 följande:
    Så lite så De är riktigt fina för det braiga priset..gissar att hon köpte svart,lila och kanske en grå
    Ojaaa...till det priset gör det ju inget om man har flera, fast hur sjutton ska vi hinna använda 8 höstjackor? {#lang_emotions_innocent}
    Den lila hade hon inte hittat, men hon höll i turkos, nån svart/grå och nån orange när hon ringde.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14