Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 17:31:21 följande:
    Va!!!!! SÄNGKLÄDER?????  Å fy tusan va NICE!!!! Har Idat tapeter? Ihhhhh va Bubblis nästa rum ska bli danskt allover
    Åååååh...Molo sängkläder o filtar, vilken dröm...då skulle jag köpa en massa med stars till Liams stars rum.
    Tror jag sett bruna IdaT tapeter med apor på deras hemsida.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 17:34:44 följande:
    Ha ha- det där med antal är triviala problem Max snurrar runt på fler och det funkar(fast du kan ju alltid sälja någon på T)
    Jah, speciellt i denna tråden, här är det ju absolut nödvändigt med typ 15 lurvjackor och 7 vinteroveraller , dock inte lika lätt att motivera för gubben som för er

Mh, kanske åker 1 ut på T, annars är det ju bra med 2 st som man kan variera mellan när den ena måste åka i tvätten o så.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Hum, Dukati tröjan, unisex eller pojk?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Morning flickor.

Här vaknade vid kl 7 av att sotaren stod och ringde på dörren, vi hade naturligtvis missat att han skulle komma, så det var bara att ge sej ut i garaget o leta stege. Där försvann min sovmorgon.

Idag ska jag på läkarbesök och få besked om ev. sjukskrivning, efter det blir det tillväxt ul, ska bli mysigt att se pyret igen.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Tejja

Tack så mycket, det ska nog gå bra
    Ha ha, nääääääääh, inte ens snygg var han, en halv gammal sotig gubbe ju

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tejja skrev 2009-09-21 09:27:32 följande:
    Ops, råkade visst posta inläggen i BT...*SORRY* Ängeln- Härliga bilder på Liam, han ser ju störtcool ut. Förstår att han valde tischan!              Flowerpowermama- Härlig shopping, söööta barn och vad fin storasyster är i NS-byxorna! Jompa- Mysigt med skogstur, fast trist med blåbärsfläckar förstås... Helle- Nu gör du mig sugen på Katvig overallen! Jag som bestämt mig för att skippa den! *Hm, hur gör jag nu...* Lillronja- Ja, du gör mig inspirerad till att inse att vi måste ha den randiga tröjan här hemma! Tjolla- Många fina bilder och mycket fina kläder. ELS är ju jättefina och skit i rynket- det gör inget! Liljan- Så söta kram-bilder!
    Det är lätt hänt
    Jag brukar posta bilder i denna tråden

Thank jooo, ja han blev cool i dom kläderna, och plöstligt ser han så stor ut mot när han går runt i mysisar
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Nån som har tips på mössor som matchar dom 2 jackorna jag la in i BT innan?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tejja skrev 2009-09-21 09:35:45 följande:
    Ja. de växer rejält när de får på sig jeans! Neah har tre dagar i rad skrikigt; -NEEEEEEEJ, INTE BYSSOR!!! När jag försökt sätta på henne hennes NS-jeans. Vad gör man då? Halva hennes gardero bygger ju på de byxorna!!
    Ja verkligen, och speciellt när det är tajta jeans.

UUUUUFFFFFFF, MARDRÖM ju...Liams garderob innehåller nästan också bara NS bralls...knappt några mysisar alls ju.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 10:24:36 följande:
     hihi jag börjar få in syrran på rätt spår nu Fick henne att buda hem detta till Wilgot www.tradera.com/Katvig-paket-vanilj-orange-74... så får jag ärva det sen också ju, se så bra det kan bli  Dessa fick jag också henne att köpa www.tradera.com/MOLO-hangselbyxor-i-jeans-str... snart är hon fast i danskträsket 
    Fiiiiiiiiint
    Bra uträknat där ju.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 10:29:27 följande:
    haha ja visst är jag smart Hon är redan helt traderafrälst o handlar typ allt där, nu ska jag bara få in henne på de "rätta" kläderna   Jag kommer ju köpa de kläderna av henne sen ändå så inget hon kommer förlora på... Wilgot kommer bli så dundersöt i det orange Han har fått Molos turkosa body med orange stjärnor från mig innan så där har han ju ett underbart set med de orange byxorna
    Ur smart Önskar jag kunde leda in nån på samma spår men här verkar jag vara den enda som handlar danskt.

Dom Katvig ränderna är så himla fina ju.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14