Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 19:33:52 följande:
    Nästan inga av de "danska" vinteroverallerna ska/kan torkas i torkskåp - är inte det lite opraktiskt om den ska användas på dagis?? Slänger dem inte i blöta ytterkläder i torkskåp där...? *funderar ff på vad jag ska köpa för vinteroverall* Pop-overallerna kan ju iaf torkas på låg värme i torkskåp fast de är ju sååå tråkiga... *velar fram och tillbaka*
    tycker de ja köpte va fina=) pop overaller asså=) ena kostade 295 (ord 1195) å andra 595=).. finns på min blog greksmurfen.blogspot.com =).....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Mosen08 skrev 2009-07-13 20:09:41 följande:
    Såg du att jag skrev att dalmatinlinnet finns på pilutta??
    jo såg det tack så mycket har inte hunnti göra ngn beställning max lekte terrorist igår hela kvällen sen har ja jobbat hela dagen idag pust hemma 17.30 å det verkar som att han ska leka terrorist idag med pust pust pust...... HUR SKA MAN FÅ EN ÖVERTRÖTT 8MÅN Å SOVA?? han har gjort såhär i 4 dagar nu =(
  • Greksmurfen
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 20:11:45 följande:
    Jag blir galen på det här med vinteroverall - känns inte som att jag någonsin kommer kunna ta ett beslut! *suck* Jag är världens vel-maja och kan hålla på så här i evigheter! Min sambo har redan tröttnat på mitt tjat och visande av bilder på olika vinteroveraller!
    vilken stl är du ute efter??
    ja visst va det e kap..det e oxå den kommade dagis overallen.. de e rätt stora i stl så tro den räcker hela vintern =)
  • Greksmurfen

everlonn: söt bild du har på bus i BT =)...

vi har ju kosta outlet nära å där har de ju reima med... det e danskt märke med lr?? har inte köpt det ngn gång..så har inte kollat priserna men allt e ju billigt där=)

• Greksmurfen
    snigelina skrev 2009-07-13 20:37:18 följande:
    Hur många ggr sover han på dagen?
    3-4 sover han.. men han behöver dessa tupp lurer för han blir så kinkig om han inte få sova.. på dagen e det inga problem å få han sova....

gah ingen som vil låna han ett tag...lovar ni får det gratis=P.... bollade över han nu till maken inte för att det hjälper då han e mammig med =S.....
  • Greksmurfen
    Theina skrev 2009-07-13 20:53:41 följande:
    vem ville ha dalmatinerlinnet i 104?? pilutta.jetshop.se/default.aspx)

det skulle nog vara jag det=)....... har inte beställt än...borde nog göra det så den inte försvinner igen...snigelina skrev i din gästbok =) såg du det??
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-07-13 20:57:02 följande:
    jag vill ocksa ha ett mammit barn hur skaffar man det
    haha.... du kan få låna max så kan han lära ut=P.....kan skicka han med bud ikväll=P...
    hehehe nu hittade han sin fina cerise rosa napp som hans tjejkusin valde till han....
  • Greksmurfen

tjtjer lägger in frågan igen.. vann en kobody med stjärnbyxor för 160 å på stjärnbyxorna var det 3 fläckar på baksidan. inte stora men de syns å r beigebruna=(.. fick ju kläderna nytvättade luktade å kändes så....så frågan e juom de ens gå bort i tvätten =(.... hur ska man göra??

• Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-07-13 21:05:44 följande:
    min är så pappig sedan dagen hon föddes bara han kan trösta och sitter hon med honom och jagn kommer och pratar gallskriker hon
    asså......det va ovanligt... har tyvärr inget svar där... du får muta henne med mer molo tro ja=D
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-07-13 21:08:16 följande:
    jag hade bett om att få tillbaks lite av prngarna var bodyn ok
    jo bodyn var ok.......kan ta kort å visa vänta lite...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14