Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

hmm tro inte min order gick igenom ..men lite mysko är det eftersom ja skulle få orderbekräftelse snarast stod det med hur man sätter in pengar etc kom ju alla fyra stegen med till sista så att säga å så långt kommer man ju inte om inte grejerna inte fanns,,,,,.... men nu när ja kollar listan som ja kan gå tillbaka till så fattas ju fler grejer=(..... snart struntar ja i hela listan bara för att ja blir så ledsen å sur=(

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Raihana skrev 2009-07-12 00:16:05 följande:
    Har beställt därifrån förut och fått bekr. mail först efter ett par timmar. Gillar henne, toppen service har alltid jag fått i alla fall.
    okej...ska kanske ge det en chans ..vem vet den kanske gick igenom då??... för som sagt kom alla fyra stegen till slutet att det va klart så att säga....å nu fattas ju mina grejer en efter i minl ista=S...så kanske det som håller på å fixas vem vet....
    har mailat henne iaf så får ja se imorn helt enkelt....
  • Greksmurfen
    Raihana skrev 2009-07-12 00:19:45 följande:
    Ja, vänta tills imorrn du.
    jo gör så...vll du bjuda in mej till din sida=)...
    nähe nattugglor nu får ja sova annars e ja halvdöd imorn när max vvaknar å vill leka=P....sista lediga dagen sen börjar jobbet igen....
  • Greksmurfen

hjälp ngn vart j´kan ja hitta dalmatinerlinne stl 104 (jamilla) min beställning som ja gjorde på rackarar maja gick ju inte igenom så den försvann och suiten i 92=(....  på eleraff står det att den finns men det gör den inte=(......

ngn??

• Greksmurfen
    snigelina skrev 2009-07-12 19:14:44 följande:
    Är du säker på att inte eleraff har den? de har ju två butiker..
    jo... var inne i butiken å hon sa att hon har alla vårens kläder där inne fanns bara 2 linne kvar då en i 116 å en i 122 eller  va det va där inne.... sa att ja sett att det funnits 104 då sa hon att ett 104 linne gått för ngn tim sen =S.... så här har det ju varit 4 ggr nu att ja förlorat linnet så fort ja skulle köpa den =(....
  • Greksmurfen
    Mosen08 skrev 2009-07-12 19:17:29 följande:
    Vill du att jag ska kolla i eleraffs borgholmsbutik??
    får du gärna göra, bor du på öland å har nära så=)....
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2009-07-12 22:26:20 följande:
    NU har vi ju inte utslutit gluten i Noels kost men att ändra till mjölkfritt är inga som helst problem. Gluten är väl värre. Som tur är finns det ju rätt mycket "allergi-produkter" numera. För dagis behövde vi ett läkarintyg och trots att pricktesterna inte gav ngt skrev läkaren ut "symptomatisk komjölksproteinallergi"
    är själv gluteintolerant sedan ja vatt 20.... får inga direkta sympto mer än att tarme tar skada (kollat 2 ggr då ja varit skeptiskt) dock så får ja alla brister som b12, järn å folsyra brist rätt lätt till följd av min glutenintolerans. måste erkänna att  det var rät tufft i början när man ska vänja sig vid ngt nytt.... det värts har nstan varit när man ska bort å man alltid måste tänka på vad det äe man blir bjuden på etc. eftersom gluten finns i så mkt.
    tips e attt tycker om å baka =)...det är billigare å oftast mycket godare än att köpa färdigt... är ju rätt drt å köra på gluenfritt tyvärr. å inte får man mkt bidrag till det heller... förra året drogs bidraget ner för tjejer eftersom de anser att vi äter mindre ...då blir man sur..de ska alltid dra in på massa....{#lang_emotions_undecided}... sorry för OT... men de pratas rätt mkt ot ändå idag tycker ja=)...så har ni frågor om gluten så kan ja nog ge en del tips=)
  • Greksmurfen

hejsan hejsan =P...kikar in från jobbet en snabbis=p..... fåttreda på att jag fått ett vikariat nu fram till feb =)...den var på 80% men kan ju inte jobba så mkt med tanke påatt max bara e 8mån... men fick ner den till 60% så glad för jobbet med tanke på att det kanske kan bli fast anställd efter det =)......

• Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-07-13 15:42:29 följande:
    va skoj
    ja det e perfekt=)

liljan: hur e det med lilla maia???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14