Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-07-25 23:02:19 följande:
    Och fler vill man ha ändå  
    Hihi
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 23:57:10 följande:
    Det var väl olika vid olika sjukhus antar jag...min bror fick han inte vara med på, han är född 74, nästa 75 o henne fick ahn inte heller vara med på. 79an var hon som det gick illa med. Nästa missade han eftersom han var så jäkla full o mig o lillsyrran var han med på
    Fast min pappa var med när jag föddes 1974, kanske olika var man är född eller nåt...
  • LA Woman

Hej hej tjejer!!!

Nu drar vi till Öland ett tag Ska bli skönt att komma iväg lite iaf Har packat som en galning hela förmiddan men nu är vi strax klara för avfärd

• LA Woman
    Kristyr skrev 2009-07-26 20:56:39 följande:
    Åhh skit gotlandsbåtar att krocka.. hade ju planerat att åka dit nästa vecka...*morr* Kan boka båt dit men hem går inte att boka än.. å det känns ju säkert att boka en enkelbiljett dit lixom.... *gahh*
    Hm, undra om mina polare kom hem därifårn idag som planerat....

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-26 20:56:45 följande:
      *stackars liten*
    Ja fy!!! Vilken mardröm
  • LA Woman

Hej i tråden!

Nu är vi hemma efter en härlig vecka på Öland Imorgon ska jag ringa dagis och höra om vi kan börja inskola redan nu *ångest*!!! Veckan efter börjar jag skolan och tanken var ju att maken skulle sköta inskolningen men nu är han ju sjukskriven så får vi inte börja nu så vet i sjutton hus jag ska lösa det....

Måste inom B&R och kolla om lite fina Molosar dykt upp till mig också i veckan

• LA Woman
    mortillsju skrev 2009-08-03 18:12:55 följande:
    Ja jag såg att de ändrat velourjackorna.
    Fast tre tryckknappar istället för fyra som det var förr konstaterade Micke när han såg den Felicia hade på sig
    lillronya skrev 2009-08-03 18:13:03 följande:
    Har de ändrat tillbaka? Det är väl populärt, antar jag. Ja man brukar ju det. Äh kör på det då.Köpte ett par på rean i våras, men behöver ju ett par till. Håller koll på T, de är ju apdyra annars.
    Jag blev glad iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14