Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mosen08 skrev 2009-07-18 09:57:08 följande:
    Jag gjorde det imorse men har inte fått svar ännu..
    De kan ha fullt upp med butiken eftersom det är festival här i stan nu.....
    Saraia skrev 2009-07-18 09:57:19 följande:
    när kommer babuschka kläder´na fr molo?????? har ni redan börjat förbeställa????
    Ja, jag har beställt en del som jag vet att B&R inte ska plocka in bla
  • LA Woman
    lillronya skrev 2009-07-18 19:50:52 följande:
    JApp det ska bli kul!Måste kolla på style ju. Jobbigt när det är festival i Hbg. Så mycket jag vill se.Torsdagen ska vi dit själva och lördagen ska vi ta med barnen dit.Men jag vill dit på fredagkvällen också. Då spelar Joddla med Siv om det nu är nån här som känner till de.
    Har tom sett dom De spelade på Tivolirock i Kristianstad för några år sen, var egentligen mest där för att se Thåström med Joddla med Siv var verkligen roliga!
  • LA Woman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:52:19 följande:
    Å den lila hade vi förra vintern!! Himla tjusig!!Regnbåge täckisar har vi åxå som vi ska ha till röda jackan *fint*
    Fint Ja, den lila är läcker!!
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:54:30 följande:
    Åh, vad fina barnen är!!Noras regnbågejacka och ärtgröna termobyxor funkar nog inte i år (funkade visserligen inte jättebra förra året heller, de var för stora på bredden egentligen )Så de åker nog på T i höst
    Tack {#lang_emotions_kiss} Kändes lite konstigt med en vinterbild nu mitt i sommaren bara
    Buttelina skrev 2009-07-18 22:53:50 följande:
    åhååå ja den har jag ju beställt hoppas att den passar henne!!
    Den turkos såg ufin ut!!!!
  • LA Woman
    LJ2 skrev 2009-07-18 22:52:37 följande:
    o helt apropå.. bara en liten påminnelse ( mest för mig själv, läängtar )på mån åker vi tiidigt.. shoppa i köpenhamn först, sen METALLICA !! ska sova borta med, hua.. alla 3 ska va hemma med syster..!! stackaren men va kul det ska bli! middag bara vi två, utan barn!!! det var inte igår det.. =))
    Åhh va kul!!! Lite avis måste jag säga
    Buttelina skrev 2009-07-18 22:52:59 följande:
    jaa den lila har isabel i jacka *älskar*allstå eg har barnen ytterklädervi har molo regnbågsoverall och orange overall och en lila hummel som jag tror kanske funkar i år med. sen har isabel lila molojacka och lillebror grön molojacka... KANSKE BEHÖVER isabel en vinteroverall
    Hihi,  ni har en del ja
  • LA Woman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 23:05:26 följande:
    Alltså seriöst!! Hur varmt har ni inomhus vid den här tiden?? *svettas* Här är det underbara 28 grader o det går inte neråt *puh*
    Supervarmt!!!! Så pass att vi inte eldade upp varmvatten ikväll trots att det behövdes för att diska....
  • LA Woman
    LJ2 skrev 2009-07-18 23:06:20 följande:
    ja, jag blir nästan avis på mig själv =)) har längtat läänge nu, o så är det bara i morgon kvar!! o inget har jag förberett kom jag på nu.. iofs.. kamera får man inte ha med.. men mob =)) o packa tandbortse, p-piller (vad jag nu ska med dom till eg?)o nya underkläder typ.. haha.. går fort ju, kan packa i morgon =))
    Ha det underbart!!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14