Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-08-03 18:18:00 följande:
    Vilken färg köpte du till F?
    Köpte ingen, bara tittade...duktigt va??? Gubben är sjukskriven, jag ska börja plugga och så har jag beställt alldeles för mycket Molonyheter
  • LA Woman
    lillronya skrev 2009-08-03 18:19:17 följande:
    Oj då! Vi har två av den gamla sorten, men jag är inte jätteförtjust i de. De rosavita har vi använt en del för att det är så snyggt när det matchar resten av outfiten. Men den rödoranga är inte mycket använd....Hmmm kanske ska rensa bort den med?
    Felicia har röd(den åt det orange hållet), lila/röd, brun, brun/vit och gul/gul. Matilda har grön/lime och lila/röd Har använt dom mycket!!!!
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2009-08-03 18:24:55 följande:
    Jag tycker de är såååå snygga men vi använder dem sällan. Jag har lite svårt för den i mitt tycke lite hårda mudden i midjan Jag kommer oxå köpa Katvig, lita på den *favvomärke*
    Katvig var det första danska jag fastnade för så det lär nog alltid ligga mig varmt om hjärtat Har inte upplevt mudden som hård trots att F varit lite rund... Dom är lagom de kvällar lurvarna är för varma och sedan under overallen
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2009-08-03 18:30:16 följande:
    Jag gillar deras på ett vis repetetioner men ändå alltid nya färger. Förresten, årets brunvita, är den densamma som den äldre brunvita?Och du, ett smaktips ...du är ju utsedd till guru av mig , jag vill ha en trikåklänning och ett par pantalonger från Katvig (att använda tillsammans). Vad ska jag ha upptill rosa/rosa eller brun/vit (den andra färgen tänkte jag ha nedtill).
    Haha, guru...inte illa ju

Den bruna var något mörkare än den förra. Vilket som kan nog passa fint Jag hade kanske hade valt rosa upptill och brunt nertill....
    JuliaochNelly skrev 2009-08-03 18:30:18 följande:
    Äsch hon har lovat att betala x antal gånger men ingen betalning och nu svarar hon inte. ser på hennes omdöme att hon har färre än 10 och flera neg just för att hon inte betalt så vad gör man
    Trist
  • LA Woman
    lillronya skrev 2009-08-03 18:35:06 följande:
    MAssa fina!! Ja modellen är bättre på större barn. Nikita använder sina jättemycket. Usch vad trist! Varför?
    Ja, jag älskar allihop
    molnen skrev 2009-08-03 18:35:11 följande:
    Har det kommit några nya lurvoveraller?(molo)
    Inte än men de är på ingående enligt Micke på B&R, han gissade på denna veckan
  • LA Woman
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 18:55:23 följande:
    Ni med regnbågsoverall i vintras, hade ni gummistroppar under fötterna eller såna i resår?Ja, inte ni då, men barnen. Mailar lite med butiken ang min regnbåge som skulle vara en 08:a men som inte kan vara det om Molo inte tillverkade två olika overaller.Någon med bild på sin regnbåge 2007?
    Jag har i mitt galleri...ett ögonblick
  • LA Woman
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 18:55:23 följande:
    Ni med regnbågsoverall i vintras, hade ni gummistroppar under fötterna eller såna i resår?Ja, inte ni då, men barnen. Mailar lite med butiken ang min regnbåge som skulle vara en 08:a men som inte kan vara det om Molo inte tillverkade två olika overaller.Någon med bild på sin regnbåge 2007?

Felicia i regnbåge anno 2007
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14