Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-22 14:14:18 följande:
    tycker du också gör rätt i att unna dig själv nu ska jag räkna ihop hur mycket min beställning och vinterkläderna kommer kosta sen ska jag spara till mig själv ska nog prova på tradera tror jag
    Vågar knappt räkna på min
    Morty skrev 2009-07-22 14:16:27 följande:
    Ja, man får rensa bland sina egna saker med och inte bara barnens. Man ska bara bli färdig till att lägga ut det på T. Det är min svaga punkt. Just nu har jag lagt det mesta på soffan där uppe så jag blir påmind om det hela tiden. Får se om det hjälper.
    Ja, jag drar ju in i det sista på sånt

Var lägger man ut gravid/amningskläder...tradera eller blocket????
  • LA Woman
    Morty skrev 2009-07-22 14:27:19 följande:
    Jag vet fakiskt inte vilket som är bäst. Men kika på avslutade på tradera för att kanske få något hum om hur det ligger till där.
    Får kolla
    Buttelina skrev 2009-07-22 14:28:18 följande:
    jooo räkna ja jag har väl det ska sälja en hel del på t så... MÅSTE sälja en overall med! lutar åt den lila hummeloverallen för den är nog på gränsen i år *snyft*
    Med lurvar och allt så ligger det på ca 3600-3700. Matilda behöver nog förhoppningsvis bara nya stövlar i vinter och Felicia skulle jag vilja ha en regnbågsoverall till (den gamla ljusa så det kan bli svårt )
  • LA Woman
    snigelina skrev 2009-07-22 16:24:37 följande:
    Okej, tänkte bara så det inte blev fel Min Stella kunde ha 98 hela förra vintern, hon blev fyra i april och var då 104 cm lång
    Då klarar hon sig nog med 92, hoppas jag hittar en sån!!!
    Buttelina skrev 2009-07-22 16:29:17 följande:
    ohh nice!! haha jo, men förmodligen inte till salu länk?
    Attan Jag får leta på T!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14