• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    svischan skrev 2009-07-09 19:19:27 följande:
    Hejhej! Underbart söta barn i BT!!!Min dotter har fått för sig att bara använda klänningar, så jag behöver köpa hem ett lass. Hon drar storlek 104/110, har ni som shoppar mycket sett några på rea någonstans? Det är akut kris här hemma, hon har nog bara 15 st eller något...HJÄLP TACK!!
    Hej

Synd att du inte skulle ha mindre Vi ska ha allt UTOM klänningar just nu!! *rensar*

Vet tyvärr ingen rea, men en himla tjusig  grå Molo med Aqualuva i 104 vet jag va de finns
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 19:41:57 följande:
    Usch, här sitter jag och hänger....trött, uttråkad, disken väntar. Kaffe kanske??
    Å släng på en kopp åt mig åxå va

*fika sugen* {#lang_emotions_coffee}
  • RååSa BuBBlan

Trunken--- söta söta lilla sötis i bildis {#lang_emotions_sunny} Gud va hon vuxit alltså!!

• mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:39:50 följande:
    Å vilken tur att du hittade de fina orange  
    Jag var ju bara tvungen att passa på nu nar jag inser att det inte kommer att finnas några muddbyxor som jag kan köpa till henne i höst juh *dumma Molo*
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:43:34 följande:
    Å släng på en kopp åt mig åxå va *fika sugen*
    Fikasuget är störst påkvällen Synd att ingen bakar godsaker här hemma Det kunde man väl lära upp 2-åringen att göra väl?
  • svischan

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:42:48 följande:

Hej Synd att du inte skulle ha mindre Vi ska ha allt UTOM klänningar just nu!! *rensar* Vet tyvärr ingen rea, men en himla tjusig  grå Molo med Aqualuva i 104 vet jag va de finns
    inboxa gärna=)

Så din söta vill inte ha känning eller? Jag skulle vilja använda något annat på min tjej någon gång, men ikke sa nicke=)

Nu kom maken hem med pizza, vi har barnledigt ikväll.
  • RååSa BuBBlan

Åhå!  Ännu ett köpnu idag ser jag {#lang_emotions_laughing}

Kan alltså fortsätta hoppa med gott samvete då

• RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 19:45:39 följande:
    Jag var ju bara tvungen att passa på nu nar jag inser att det inte kommer att finnas några muddbyxor som jag kan köpa till henne i höst juh *dumma Molo* Fikasuget är störst påkvällen Synd att ingen bakar godsaker här hemma Det kunde man väl lära upp 2-åringen att göra väl?
    Ja de va synd att de inte gjordes några större i höst, riktigt dumt av Molo   Här har vi dom ända upp till 140 till Bella *supermysiga ju*

Här bakas det gärna godsaker av de äldre barnen, men de mesta går inte att äta faktiskt {#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_heart}
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:48:49 följande:
    Ja de va synd att de inte gjordes några större i höst, riktigt dumt av Molo   Här har vi dom ända upp till 140 till Bella *supermysiga ju* Här bakas det gärna godsaker av de äldre barnen, men de mesta går inte att äta faktiskt
    Visst är det en kul period (runt 10 eller nåt) då det ska bakas *ser ju så lätt ut när mamma gör det* och så smakar det urk
  • svischan

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:48:49 följande:

Ja de va synd att de inte gjordes några större i höst, riktigt dumt av Molo   Här har vi dom ända upp till 140 till Bella *supermysiga ju*Här bakas det gärna godsaker av de äldre barnen, men de mesta går inte att äta faktiskt
    får jag komma in hos dig så att jag kan svara *ber snällt*
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 19:50:31 följande:
    Visst är det en kul period (runt 10 eller nåt) då det ska bakas *ser ju så lätt ut när mamma gör det* och så smakar det urk
    Japp! det är 11:åringen här hemma som gäääärna bakar gott!! Som chokladbollar utan kakao för den va slut och annat lika "gott" {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14