• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    Tibell skrev 2009-07-09 20:19:57 följande:
    ja tack snälla gör det! Hade den på tradera men förlorade den tack vare att jag inte var hemma =( Och nu har jag letat som en dåre!
    Å förstår dig!! Den e helt underbar!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Chipotle skrev 2009-07-09 20:22:29 följande:
    Idag fick jag hem underbara jeansklänningen! www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filenam...SÅ glad att jag köpte den! Den är helt perfekt och underbar! Kommer matcha till många fina leggings i höst!
    Å har du köpt den!!   Gud jag har velat på den i mååååånader   Tog du 92?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Chipotle
    isako skrev 2009-07-09 20:17:41 följande:
    Köpte denna av henne. Så kallad ny.... Lapp saknas - Ok hon har inte skrivit att den finns men skriver man ny så..? Och den är SKITIG!!! Mat & Chokladfläckar över hela klännigen. PLUS tvättad minst en gång då den luktar sköljmedel.... www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-klanning-i-stl...
    Men fy va dåligt! Den kostade ju ändå en del också.  Nä på henne bara. hennes omödmen var ju inte dom bästa... {#lang_emotions_undecided}
  • isako
    mortillsju skrev 2009-07-09 20:22:10 följande:
    På henne bara! Verkligen oseriöst!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:21:28 följande:
    Å gud så fin!!! Men fy av henne att skriva NY om den är skitig OCH luktar tvättmedel!!  Du betalde ju en del för den åxå så där är det dags å hävda sin rätt absolut!! Hon verkar ju ha en del neg åxå
    Funderar på hur jag skall göra. Tycker den är fin o kan ju tvätta den innan gubben hinner se den Men skall jag be henne ta tillbaka den eller pengar tillbaka. ISF hur mycket tillbaka??
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • mortillsju
    isako skrev 2009-07-09 20:24:12 följande:
    Funderar på hur jag skall göra. Tycker den är fin o kan ju tvätta den innan gubben hinner se den Men skall jag be henne ta tillbaka den eller pengar tillbaka. ISF hur mycket tillbaka??
    Vill du behålla den fina klänningen så be om ett prisavdrag tycker jag.
  • Mamma Kråkan

ISAKO

Här är mitt svar om den jävla idioten rent ut sagt. det var hon som bad om uppskov med betalningen.jag ringde och påminnde henne och då looovade hon att betala direkt. efter 4 veckor igen jävla betalningen. Sen mejlade jag henne då jag vill buda på en lurv av henne men inte vågade då hon inte betalade mig fick till svar att

if you dont want it dont by it...

http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=1745788

jävla idiot *grrr*

Nu bloggar jag här igen :)
  • Chipotle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:23:52 följande:
    Å har du köpt den!!   Gud jag har velat på den i mååååånader   Tog du 92?
    Jaa 92. Och den är aningens lång för Lovis men funkar nog ändå. Den är så jäkla fin! Perfekt att ha till typ..ALLT! Bara köööp nu! {#lang_emotions_smile}
  • Buttelina
    Tibell skrev 2009-07-09 20:19:57 följande:
    ja tack snälla gör det! Hade den på tradera men förlorade den tack vare att jag inte var hemma =( Och nu har jag letat som en dåre!
    åhh vad fin din dotter var i klänningen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mamma Kråkan
    JuliaochNelly skrev 2009-07-09 20:25:55 följande:
    ISAKOHär är mitt svar om den jävla idioten rent ut sagt. det var hon som bad om uppskov med betalningen.jag ringde och påminnde henne och då looovade hon att betala direkt. efter 4 veckor igen jävla betalningen. Sen mejlade jag henne då jag vill buda på en lurv av henne men inte vågade då hon inte betalade mig fick till svar att if you dont want it dont by it...www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...jävla idiot *grrr*
    sida tre är mitt omdöme
    Nu bloggar jag här igen :)
  • h80
    mortillsju skrev 2009-07-09 17:41:35 följande:
    Jag vill bara meddela damerna att jag idag sett retroblommababybyxorna här i Lund!
    åh, vilken affär? Ska genast ge mig ut på stan imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14