• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    svischan skrev 2009-07-09 19:51:59 följande:
    får jag komma in hos dig så att jag kan svara *ber snällt*
    Välkommen in
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:53:31 följande:
    Japp! det är 11:åringen här hemma som gäääärna bakar gott!! Som chokladbollar utan kakao för den va slut och annat lika "gott"
    Förresten komer de där orangerandiga byxorna bli tokfina till lila tunikan med stjärnor.

Hoppas det inte blir för mycket stjärnor i garderoben om jag köper den svarta klänningen med vita stjärnor.... den var fin den.
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 20:02:21 följande:
    Förresten komer de där orangerandiga byxorna bli tokfina till lila tunikan med stjärnor. Hoppas det inte blir för mycket stjärnor i garderoben om jag köper den svarta klänningen med vita stjärnor.... den var fin den.
    Japp! Dom e kanonsnygga ihop *älskar* {#lang_emotions_heart}

Å nä!! Stjärnor kan man nästan inte ha för mycket av
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:04:38 följande:
    Japp! Dom e kanonsnygga ihop *älskar* Å nä!! Stjärnor kan man nästan inte ha för mycket av
    Det är så kul med vad man gillar och inte. Jag gillar mest kläder som är lite nedtonade, klassiska så. Men de små....va fan man kan ju tro att Molo skapades för dem. De älskar dessa kläder. Jag tycker väl om det mer och mer men barnen väljer alltid detta först och skrattar bara de ser kläderna. Så jag har bestämmt mig för att denna höst ska bara det köpas som de gillar själva. Jag visade två Molotröjor för M 3 år idag i butiken. Han lyfte inte ens på ögonbryndet så dem blir det inte (det var de har lite obegripliga printen) Jag inser att jag saknar lite djur i höst. Jag minns de underbara uttrarna till exempel. Dem gillade både M och jag *lång utläggningÄ*

Förresten, gud så intressant det ska bli att köpa ytterkläder till dem på dessa premisser
  • Tibell

Hejsvejs. Jag brukar komma med lite stl frågor titt som tätt och får alltid kanon svar tillbaka. Nu kände jag att det kanske var dags att slänga in ett gäng bilder också =)
    Passar på att kolla om nån har sett molos sländ tröja ( tror den heter Regina) med rosa randiga ärmar i stl 92 någonstans. Känns som om jag letat överallt men hittar den inte !
    Tack på förhand!

• RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 20:10:18 följande:
    Det är så kul med vad man gillar och inte. Jag gillar mest kläder som är lite nedtonade, klassiska så. Men de små....va fan man kan ju tro att Molo skapades för dem. De älskar dessa kläder. Jag tycker väl om det mer och mer men barnen väljer alltid detta först och skrattar bara de ser kläderna. Så jag har bestämmt mig för att denna höst ska bara det köpas som de gillar själva. Jag visade två Molotröjor för M 3 år idag i butiken. Han lyfte inte ens på ögonbryndet så dem blir det inte (det var de har lite obegripliga printen) Jag inser att jag saknar lite djur i höst. Jag minns de underbara uttrarna till exempel. Dem gillade både M och jag *lång utläggningÄ*Förresten, gud så intressant det ska bli att köpa ytterkläder till dem på dessa premisser
    Lär bli hejdlöst grylligt o underbart i höst då med andra ord

Uttrarna e såååå fina fortfarande!! *älskar*
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:15:39 följande:
    Jag har inte haft affärer med henne.. Nåt som hänt?
    Köpte denna av henne. Så kallad ny.... Lapp saknas - Ok hon har inte skrivit att den finns men skriver man ny så..? Och den är SKITIG!!! Mat & Chokladfläckar över hela klännigen. PLUS tvättad minst en gång då den luktar sköljmedel....

www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-klanning-i-stl-12man-HELT-NY-Lik-Burberry--auktion_95015960
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Chipotle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:46:20 följande:
    Åhå!  Ännu ett köpnu idag ser jag Kan alltså fortsätta hoppa med gott samvete då
    Ja men klart man måste sponsra din shopping ju! {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14